2777
2789

به سلامتی مبارک باشه. ان شاءالله با دل خوش و عاقبت به خیری.

خواهش می‌کنم برام صلوات بفرستید. خدایا همه دنیا بخواد و تو بگی نه... نخواد و تو بگی آره تمومه... همین که اول و آخر تو هستی... به محتاج تو محتاجی حرومه. میشه نگاهم کنی آروم شه زندگیم.... چشم از من بر ندار میپاشه زندگیم... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شومیز و شلوارست که خیلی نازن😍

زن بودن حس خوبیه وقتی که لباس نو میخری و حتما دوتا قر میدی به خودت میگی چقده قشنگم  زن بودن حس خوبیه وقتی که عصبانی هستی با  پاک کردن لاکت یا بهم ریختن اتاقت اروم میشی زن بودن حس خوبیه وقتی  که دلت گرفته گریه میکنی تا اروم بشی  به زن بودنت بانو بودنت افتخار کن بانوی اریایی🤗❤سوال درباره منابع و کنکور تجربی داشتی در خدمتم با کمال میل جواب میدم و کمکت میکنم تا موفق باشی 😍معجزه خدارو دیدم وقتی تنها بودم و تنها و کسی نبود🥺💔ملکا ذکر تو گویم که تو پاک و خدایی نروم جز به همان ره که تو هم راهنمایی😔🖤خداجونم دست همه بانوهای منظومه شمسی بگیر نزار تنها باشن نزار اشک بریزن تو تنهایی بیا کنارشون دستت بزار روی شونش بگو من هستم دخترکم اشک چرا🥺💔

مبارک

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!

سلام مبارک باشه خوشبخت باشی 

بستگی به نوع پوشش خانواده شوهرت و خودت داره 

اگه مذهبی هستین یه کت و شلوار بپوش با یک شال و آرایش ملایم 

یا اگه مذهبی نیستین بلیز و شلوار موهات هم دم اسبی 🙄😂

یاد خواستگاری خودم افتادم ...قشنگ وزن کم کردم ..چقدر سخته خداییش ...من هنوزم جایی میرم تو مراسم کسی ...

ببین دارممممم تلف میشم هم از ذوق میخندم هم گریه میکنم 🥴😂

ببین معمولی تا خیلییییی مذهبی نه خیلی اوپن ب قول تو

یک کت شلوار شیک بپوش ...اگر شال هم میزاری یک شال همرنگش یکم پررنگ تر یا کمرنگ تر...و دمپایی رو فرشی...رنگی رو بپوش که خیلی بهت میاد...با یک آرایش خیلیییی ملایم...و یک عطر خوشبو..‌‌ک هیچ وقت فراموش نشه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز