2777
2789
ببین دارممممم تلف میشم هم از ذوق میخندم هم گریه میکنم 🥴😂

عادیه ..اگر لاغری یه دامن کلوش بپوش ..بلند هم باشه ..کفش تق تقی نپوش ..ارایش خیلی ملایم و شومیز رنگی و ملیح و رنگ شاد بپوش ترجیحا سفید هم نپوش بگن ذوق داره 

یک کت شلوار شیک بپوش ...اگر شال هم میزاری یک شال همرنگش یکم پررنگ تر یا کمرنگ تر...و دمپایی رو فرشی. ...

یعنی عاشقشمممممم عالییی بوددددد 

اگه عروسی کردی ایشالا خوشبخت شی اگه نکردی ایشالا عروسیتتتتتتت خواهر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه قدم بلنده بعد لاغرم هستم بد نیست؟


نه خوب میشه به به جفت صندل ناز دخترونه😍

زن بودن حس خوبیه وقتی که لباس نو میخری و حتما دوتا قر میدی به خودت میگی چقده قشنگم  زن بودن حس خوبیه وقتی که عصبانی هستی با  پاک کردن لاکت یا بهم ریختن اتاقت اروم میشی زن بودن حس خوبیه وقتی  که دلت گرفته گریه میکنی تا اروم بشی  به زن بودنت بانو بودنت افتخار کن بانوی اریایی🤗❤سوال درباره منابع و کنکور تجربی داشتی در خدمتم با کمال میل جواب میدم و کمکت میکنم تا موفق باشی 😍معجزه خدارو دیدم وقتی تنها بودم و تنها و کسی نبود🥺💔ملکا ذکر تو گویم که تو پاک و خدایی نروم جز به همان ره که تو هم راهنمایی😔🖤خداجونم دست همه بانوهای منظومه شمسی بگیر نزار تنها باشن نزار اشک بریزن تو تنهایی بیا کنارشون دستت بزار روی شونش بگو من هستم دخترکم اشک چرا🥺💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز