سلام دوستان من چون احتمال میدادم باردارم و بچه نمیخواستم 5روز مونده بود ب پریودم کلی زعفرون خوردم حالا 3روز مونده ب پریودم چند تا قطره خون خیلی رقیق اومد یعنی ممکنه واقعا بار دار باشم و لانه گزینی یا بخاطر زعفرون خوردم زود تر لک بینی داشتم
دل چو بستم به خدا حسبی الله و کفی خدایا به همه اقدامی ها و چشم انتظارها ،فرزندانی سالم و صالح و اهل عطا کن که نور چشمشون هم توی این دنیا و هم اون دنیا باشن
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
دعا کنید من حامله نباشم منم دعا میکنم خدا یکی ب شما بده😅
ای جانم
دل چو بستم به خدا حسبی الله و کفی خدایا به همه اقدامی ها و چشم انتظارها ،فرزندانی سالم و صالح و اهل عطا کن که نور چشمشون هم توی این دنیا و هم اون دنیا باشن