2777
2789

منم

    هی خدا دلم گرفته گله دارم...                                                                            عین کفتر غریبی که جا نداره.....                      شا پرشو شکستن و هی بی قراره.....                                                              حسی به پرواز نداره؛دلشوره داره....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از اونایی که تا بهشون پیام ندی پیام نمیدن ....انلاین هستن سین نمیکنن ....بمیری هم احوالت نمیپرسن 😕 من به هرکس گفتم دوست صمیمی اینجور شد 

نرهای نااااامحترم لطفا درخوا ست ندید ! شما اگه مرد بودید و به درد بخور .الان توی دنیای واقعی یکی هم صحبت شما میشد

منم یکی از اینا دارم متاسفانه

من ندارم دیگه😀 خدایی حیف وقت نیست حروم اینا بشه 

نمیدونم چرا کسیو تحویل میگیری جفتک میندازه و ناز میکنه 😕یه احوالپرسی چیه اخه دریغ میکنن 

نرهای نااااامحترم لطفا درخوا ست ندید ! شما اگه مرد بودید و به درد بخور .الان توی دنیای واقعی یکی هم صحبت شما میشد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز