2777
2789

منم

    هی خدا دلم گرفته گله دارم...                                                                            عین کفتر غریبی که جا نداره.....                      شا پرشو شکستن و هی بی قراره.....                                                              حسی به پرواز نداره؛دلشوره داره....

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از اونایی که تا بهشون پیام ندی پیام نمیدن ....انلاین هستن سین نمیکنن ....بمیری هم احوالت نمیپرسن 😕 من به هرکس گفتم دوست صمیمی اینجور شد 

نرهای نااااامحترم لطفا درخوا ست ندید ! شما اگه مرد بودید و به درد بخور .الان توی دنیای واقعی یکی هم صحبت شما میشد

منم یکی از اینا دارم متاسفانه

من ندارم دیگه😀 خدایی حیف وقت نیست حروم اینا بشه 

نمیدونم چرا کسیو تحویل میگیری جفتک میندازه و ناز میکنه 😕یه احوالپرسی چیه اخه دریغ میکنن 

نرهای نااااامحترم لطفا درخوا ست ندید ! شما اگه مرد بودید و به درد بخور .الان توی دنیای واقعی یکی هم صحبت شما میشد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز