2789
عنوان

قد نوجوانی

768 بازدید | 35 پست

سلام دوستان .... خواهرزاده من 14 سالشه ولی قدش خیلی بلنده طوری که دیشب بهم گقت قدش 188 هست !!! واقعا هم هست خودم وقتی قدشو با بقیه مقایسه می کنم خیلی زیاده . بنظرتون این مقدار رشد در نوجوانی طبیعی هست یا غیرطبیعی چگونه هست ؟ اگر تجربه دارید لطفا بگید ممنون 

قد پدر مادر؟

ما افراد رو قضاوت میکنیم چون گناهانمون با گناه اونا متفاوته..                                                                        هر سوالی در حوزه زبان دارید اینجا ازم بپرسید🌱                               "En la búsqueda de la verdad"  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره خواهر منم خيلي يهو قد كشيد تو اين سن از منم بلندتر شد😂😂😂😂

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
اگ پسره ک نرماله

میدونم ولی حتی از مردای بزرگسال هم نمونش پدرش هم بلندتره دیشب خواهرم زد تو نت گفت میانگین قد نرمال برای سن 14 سالگی 167 سانته ولی میترسیم غیرطبیعی باشه

میدونم ولی حتی از مردای بزرگسال هم نمونش پدرش هم بلندتره دیشب خواهرم زد تو نت گفت میانگین قد نرمال ب ...

نه بابا طبيغيه خواهرم الان از بابامم داره بلند تر ميشه با اينكه كلا ما خانواده بلندي نيستيم

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792