سلام دوستان .... خواهرزاده من 14 سالشه ولی قدش خیلی بلنده طوری که دیشب بهم گقت قدش 188 هست !!! واقعا هم هست خودم وقتی قدشو با بقیه مقایسه می کنم خیلی زیاده . بنظرتون این مقدار رشد در نوجوانی طبیعی هست یا غیرطبیعی چگونه هست ؟ اگر تجربه دارید لطفا بگید ممنون