2777
2789
خوشگله ولی خیلی کوچیک نیست؟

کوچیکه ولی من دوسش دارم

کلا چیزای ساده و ریز خیلی دوس دارم

واقعیت اینه ک هیچوقت هیچکس نمیدونه و نمی‌فهمه ک توی دلت چی میگذره دلتنگ میشی دلمرده میشی گریه میکنی داغون میشی احساس تنهایی میکنی غذا نمیخوری بیرون نمیری علاقه ات به زندگی رو از دست میدی اما دم نمیزنی فردا صبح بیدار میشی باز لبخند میزنی و به زندگی ادامه میدی این داستان زندگیه بالا و پایین مجبوری زندگی کنی مجبوری بسازی مجبوری نق نزنی و به همه بگی حالم خوبه با لبخند..؛)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم رو دست نباید زیاد شلوغ باشه به شخصه تتو روی کمر رو خیلی دوست دارم

من پشت گردن 

و ساق دست

خیلی ساده و ریز دوسدارم

ک اگ بخوام بزنم اولش باید برا خودم جا خواب پیدا کنم چون مامانم پرتم میکنه بیرون😂🥴

واقعیت اینه ک هیچوقت هیچکس نمیدونه و نمی‌فهمه ک توی دلت چی میگذره دلتنگ میشی دلمرده میشی گریه میکنی داغون میشی احساس تنهایی میکنی غذا نمیخوری بیرون نمیری علاقه ات به زندگی رو از دست میدی اما دم نمیزنی فردا صبح بیدار میشی باز لبخند میزنی و به زندگی ادامه میدی این داستان زندگیه بالا و پایین مجبوری زندگی کنی مجبوری بسازی مجبوری نق نزنی و به همه بگی حالم خوبه با لبخند..؛)

من همینجا خیلی دوسدارم ولی مامانم..🥲😑

واقعیت اینه ک هیچوقت هیچکس نمیدونه و نمی‌فهمه ک توی دلت چی میگذره دلتنگ میشی دلمرده میشی گریه میکنی داغون میشی احساس تنهایی میکنی غذا نمیخوری بیرون نمیری علاقه ات به زندگی رو از دست میدی اما دم نمیزنی فردا صبح بیدار میشی باز لبخند میزنی و به زندگی ادامه میدی این داستان زندگیه بالا و پایین مجبوری زندگی کنی مجبوری بسازی مجبوری نق نزنی و به همه بگی حالم خوبه با لبخند..؛)
این طور سبکایی ک فرستادم

قشنگن منم از همینا دوسدارم شیک ساده و ریز

واقعیت اینه ک هیچوقت هیچکس نمیدونه و نمی‌فهمه ک توی دلت چی میگذره دلتنگ میشی دلمرده میشی گریه میکنی داغون میشی احساس تنهایی میکنی غذا نمیخوری بیرون نمیری علاقه ات به زندگی رو از دست میدی اما دم نمیزنی فردا صبح بیدار میشی باز لبخند میزنی و به زندگی ادامه میدی این داستان زندگیه بالا و پایین مجبوری زندگی کنی مجبوری بسازی مجبوری نق نزنی و به همه بگی حالم خوبه با لبخند..؛)
همینجای دست طرح دیگه ای نداری ریز تر باشه؟؟؟ایده میخوام

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز