2777
2789

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من طرح پروانه رو دوست دارم

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  
پروانه عشقه عشق😍😍😍

اهوم😍

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  

اینو خیلی دوس دارم

واقعیت اینه ک هیچوقت هیچکس نمیدونه و نمی‌فهمه ک توی دلت چی میگذره دلتنگ میشی دلمرده میشی گریه میکنی داغون میشی احساس تنهایی میکنی غذا نمیخوری بیرون نمیری علاقه ات به زندگی رو از دست میدی اما دم نمیزنی فردا صبح بیدار میشی باز لبخند میزنی و به زندگی ادامه میدی این داستان زندگیه بالا و پایین مجبوری زندگی کنی مجبوری بسازی مجبوری نق نزنی و به همه بگی حالم خوبه با لبخند..؛)
چه طرحی؟اگه دوست داری عکسش رو بفرست

من اینطوری دوست دارم ولی یه گل رز رو منم دارم باید پاکش کنم و اینو بزنم

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یعنی چی

rozaya | 37 ثانیه پیش

سشوارم شکست

noooidea | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز