2777
2789

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من طرح پروانه رو دوست دارم

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  
پروانه عشقه عشق😍😍😍

اهوم😍

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  

اینو خیلی دوس دارم

واقعیت اینه ک هیچوقت هیچکس نمیدونه و نمی‌فهمه ک توی دلت چی میگذره دلتنگ میشی دلمرده میشی گریه میکنی داغون میشی احساس تنهایی میکنی غذا نمیخوری بیرون نمیری علاقه ات به زندگی رو از دست میدی اما دم نمیزنی فردا صبح بیدار میشی باز لبخند میزنی و به زندگی ادامه میدی این داستان زندگیه بالا و پایین مجبوری زندگی کنی مجبوری بسازی مجبوری نق نزنی و به همه بگی حالم خوبه با لبخند..؛)
چه طرحی؟اگه دوست داری عکسش رو بفرست

من اینطوری دوست دارم ولی یه گل رز رو منم دارم باید پاکش کنم و اینو بزنم

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  

🐣ی افسانه هست که میـگه:شاید عشق همون حسیـه که قـ♥لبهاتونو با هم عوض میکنید، بیقرار میشین برای همینه که بدون هم حس بدی دارین چون بدن میخواد قـ❤لب اصلیش کنارش باشه...به نظرم این قشنگترین تعریفِ عشقه🐣دوسـℒℴνℯـت دارمـــــ🐣دوریم از هم ولی من چطوری میفهمم تو دلت چی میگذره انگار ی طناب از قـ❤لبت به قـ❤لبم وصله...دوسش دارم میدونی چرا؟ چون وقتی ناراحتش میکنم،خودم بیشتر ناراحت میشم،وقتی ازش دور میشم خودم بیشتر احساس تنهایی میکنم.وقتی دلتنگشم دنیای خودم تاریکتر میشه نمیدونم چجوری امد وسط زندگیم،اما شد،تموم وجودِ من❤🐣 دوست داشتن اینکه وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد حواسش هست که ناراحتت نکنه...🐣goftino.com/c/EcZL9x                                                                                                                                  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لطفا بهم بگید

beellaa | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز