قبل از هر چیزی میخوام ازتون که این متن رو به اشتراک بزارین که حال خودتون خوب بشه
چالش اینه از ی نفر تشکر کنین
خب میخوام راجب فرهنگ سازی قدردانی صحبت کنم ببینین دوستان اگه قدردانی به یک عادت برای ما تبدیل بشه خیلی حالمون خوب میشه انگیزه بیشتری میگیرم پس از خودمون شروع میکنیم سعی کن همیشه تعریف و تشکر کنی هم از خودت هم دیگران هم خدا
ی پادکست گوش دادم از برنامه castbox هلی تاک میگه ی شیشه یا جعبه یا هر چیزی داشته باشین توش قدردانی کنین از همدیگه بخونین خیلی خوب میشه چون باعث انگیزه بیشتر میشه خصوصا تو کار حالا من میگم همینکارو با بچت انجام بده که یاد بگیره البته اون پادکست جور دیگه میگفت ولی خب کلا منظورش همین بود اون برای محل کار بود و.