2777
2789
عنوان

فولیکول

180 بازدید | 20 پست

سلام خانما توروخدا کمکم کنید روز ۹پریودی رفتم سونو گفت فولی ۱۳ و ۱۴ داری ک کوچیکن..با اینکه این ماه هم لتروزول هم آمپول سینال آف زدم...بنظرتون چیکار کنم دارم دق میکنم😭😔

خدایا شکرت..😍🤲

روز ۹ پریودی برا اندازه گیری سایز فولی زوده

گر نگهدار من آن است که من میدانم      شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد                       🌸  خدایا فقط امیدم به توست    🌸                     😍  خدایاعاشقتم😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دکترتو عوض کن کدوم دکتری میگه روز ۹ بری سوند فولیکول

عزیزم فولیکول روزی ۲ سایز بزرگتر میشه شما حساب کن چندروز دیگه ب اندازه نرمال ۱۸..۲۰ میرسه ک عالیه

من ماهی ک باردار شدم فولیکول ۱۸ ۲۰ داشتم

دوستمم همون ماه با فولیکول ۱۴ باردار شد 

تو اقدامتو ی شب درمیون داسته باش تا اخر سیکلت بسپر بخدا

درضمن پیاده روی عالیه برا اینکا تخمک هات آزاد بشن


من مامان شدم این نام کاربری برای قبل بچه دارشدنم هست ♥️♥️تنها خواستم از خدا اینه هیچوقت منو دخترم از هم جدا نشیم خدای مهربان من ♥️♥️🙏🏻♥️🙏🏻♥️🌱💚عزیزامو سپردم به خودت خداجونم🌻

دکترتو عوض کن کدوم دکتری میگه روز ۹ بری سوند فولیکول عزیزم فولیکول روزی ۲ سایز بزرگتر میشه شما حساب ...

مرسی عزیزم..واسم دعا کن خدا حاجتمو بده..خدا بچتو حفظ کنه...باشه حتمن گلممم

خدایا شکرت..😍🤲
مرسی عزیزم..واسم دعا کن خدا حاجتمو بده..خدا بچتو حفظ کنه...باشه حتمن گلممم

ممنون انشالا ک بزودی باردار میشی

من ی ادم تنبل هستم اما ماهی ک باردار شدم چون دنبال خونه بودیم خیلی پیاده روی میکردم واقعا تاثیرشو دیدم دکترمم میگفت عالیه ....دکترم میگف تو زمان اقدام هرروز براشوهرت تخم مرغ و پیاز درست کن بده بخوره 

من مامان شدم این نام کاربری برای قبل بچه دارشدنم هست ♥️♥️تنها خواستم از خدا اینه هیچوقت منو دخترم از هم جدا نشیم خدای مهربان من ♥️♥️🙏🏻♥️🙏🏻♥️🌱💚عزیزامو سپردم به خودت خداجونم🌻

ممنون انشالا ک بزودی باردار میشی من ی ادم تنبل هستم اما ماهی ک باردار شدم چون دنبال خونه بودیم خیلی ...

اهان ممنون گلم دکتر من این چیزا رو نمیگه ک چیکار کنم یا چی بخورم فقط دارو می‌نویسه

خدایا شکرت..😍🤲
چه خوب ...باردار شدید؟؟سنوگرافی یه من گفت فولی هات اصلا بدرد نمی‌خورن و امکان بارداریت کمه ‌

چون خیلی زود رفتین عزیزم . 

۸ روز دیگ ب موعدم مونده توکل ب خدا 

کاربری ۹۶ تعلیق شده   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792