2777
2789
عنوان

یه لحظه بیاین

52 بازدید | 11 پست

خانوما من یه چند روزی بود به نامزدم زنگ اینا نمیزدم بعد به مامانم زنگ زد و مامانمم جواب ندادش و به دوستم پیام فرستاد و دوستمم بهش گفت که ازت دلخوره و این حرفا من نمیخاستم بدونه نامزدم اینارو به دوستم زنگ زدم و حرف زدیم اخر سر گفتم من اینو نمیخام الان عذاب وجدان گرفتم میگم نکنه خدا بدش اومده باشه از این حرفم بنظرتون چیکار کنم؟

این کاربری متعلق به دو نفره 
نامزداتون شماره دوستاتونو دارن؟

با یکی از دوستام خیلی صمیمی هستیم یبارم از گوشی دوستم به نامزدم زنگ زدم نامزدم سیو کرده شماره رو

این کاربری متعلق به دو نفره 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با یکی از دوستام خیلی صمیمی هستیم یبارم از گوشی دوستم به نامزدم زنگ زدم نامزدم سیو کرده شماره رو

مواظب باش 

فک نکن بد دل یا عقب مونده ام ولی دیدم این چیزارو

حالاکه میروی همراه جاده ها برگردو پس بده تنهایی مرا
مواظب باش  فک نکن بد دل یا عقب مونده ام ولی دیدم این چیزارو

میدونم چی میگی چشم

اخه به دوستم گفتم اینو نمیخام منظور نامزدمو بعد الان عذاب وجدان گرفتم چیکار کنم اروم بشه فکرم

این کاربری متعلق به دو نفره 
میدونم چی میگی چشم اخه به دوستم گفتم اینو نمیخام منظور نامزدمو بعد الان عذاب وجدان گرفتم چیکار کنم ...

چشمت بی بلا

مردا زیر زیرکی انقد خیانتای ریزو درشت میکنن به کتفشونم نیست بیخیال 

حالاکه میروی همراه جاده ها برگردو پس بده تنهایی مرا
میدونم چی میگی چشم اخه به دوستم گفتم اینو نمیخام منظور نامزدمو بعد الان عذاب وجدان گرفتم چیکار کنم ...

چون دلت پاکه بخاطریه حرف عذاب وجدان گرفتی 

انشالا خوشبخت بشی

حالاکه میروی همراه جاده ها برگردو پس بده تنهایی مرا
چون دلت پاکه بخاطریه حرف عذاب وجدان گرفتی  انشالا خوشبخت بشی

باهم ان شاءالله عزیزززم😘

میدونی عشق اولمو نمیتونم از یاد ببرم گه گاهیی بخاطر اون نمیتونم کسیو ببینم و نمیدونم چیکار کنم

این کاربری متعلق به دو نفره 
باهم ان شاءالله عزیزززم😘 میدونی عشق اولمو نمیتونم از یاد ببرم گه گاهیی بخاطر اون نمیتونم کسیو ببین ...

انشالا 

بعدا به این کارات خنده ات میگیره اون الان معلوم نیس باکی داره خوش میگذرونه بیخیال زندگیتو بچسب 


حالاکه میروی همراه جاده ها برگردو پس بده تنهایی مرا
انشالا  بعدا به این کارات خنده ات میگیره اون الان معلوم نیس باکی داره خوش میگذرونه بیخیال زندگ ...

به خواهرم پیام میده و مدام جویای احوالم میشه 

این کاربری متعلق به دو نفره 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز