2777
2789
عنوان

جنسیت جنین

447 بازدید | 20 پست

سلام دوستان 

ممکنه تو سونوی آنومالی جنسیت رو اشتباه بگن؟ کسی واسش پیش اومده همچین چیزی؟

من تو سونوی آنومالی دکتر بعد از کلی کلنجار رفتن آخرش با شک میگه دختره

از اونروز دیگ سونوی دیگ ای نرفتم ممکنه اشتباه بگه سونوگرافی؟؟

چند هفتته

کاربری سوممه از سال ۹۲ با نی نی سایت آشنا شدم، کاربری اولم(نیلوفرآبی) رو خودم خواستم تعلیق شه ولی کاربری دومم (کاریزما) رو به دلیل زدن حرف حق تعلیق کردن_من مبتلا به زیباترین بیماری جهان به نام سینستزیا یعنی حس آمیزی هستم، یعنی اعداد،حروف،کلمات و آدما هر کدوم رنگ و طعم و بوی خاص خودشونو دارن مثلا اسم نیلوفر برام سبز رنگ هست با صدای شرشر آب رودخونه عدد ۳ برام زرد رنگ هست و عدد ۷ سبز رنگ   ❤AMIR❤   پسر گلم زودتر به دنیا بیا و مامانی و بابایی رو حسابی خوشحال کن 😍 _ من تو این دنیا خیلی سختی کشیدم میشه برای خوشبختی و عاقبت بخیری یه صلوات بفرستید الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم £ خدایا به امید خودت£ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزيزم ميدونم يه دختر داري دوست داشتي دومي پسر باشه كه خب طبيعيه اما آنومالي حتي تخمدان و رحم دختر كوچولوتم چك كردن قطعا درسته دخترتو بپذير

راز موفقيت و آرامش در زندگي چراغ خاموش زندگي كن✨

الان ک ۲۲ هفته‌م سونوی آنومالی رو تو ۱۷ هفته رفتم

منم بیست و چهار هفتم داره تموم میشه هنووووووز نمیدونم جنسیت چیه . هر دفعه هم میرم سونو از دکتر میپرسم با یه حالت بدی میگه مگه برات فرقی داره که چیه؟ معلوم نیس چیه پاشو برو😕😕

اونایی امکان اشتباه نداره الان تو ان تی دیگه جنسیت و میگن

اره یکی از اقواممون تو بیمارستان خصوصی رفته بود سونو ان تی بهش جنسیت گفتن

ولی من تو سونوی ان تی جنسیت نگفت آنومالی هم ک رفتم با شک بهم گفت دختر واس همون همش فک میکنم میگم ممکنه اشتباه گفته باشه؟؟

منم بیست و چهار هفتم داره تموم میشه هنووووووز نمیدونم جنسیت چیه . هر دفعه هم میرم سونو از دکتر میپرس ...

وا ۲۴ هفته مگ میشه معلوم نباشه😳

من ۱۷ هفته رفتم آنومالی باشک گفت دختر

عزيزم ميدونم يه دختر داري دوست داشتي دومي پسر باشه كه خب طبيعيه اما آنومالي حتي تخمدان و رحم دختر كو ...

آره اتفاقا ی دختر ۱۹ ماهه دارم ک عاشقشم همش با خودم میگم نکنه سونو اشتباه کرده و دومی پسره😁😁😁

منم بیست و چهار هفتم داره تموم میشه هنووووووز نمیدونم جنسیت چیه . هر دفعه هم میرم سونو از دکتر میپرس ...

دختره بچت شك نكن

راز موفقيت و آرامش در زندگي چراغ خاموش زندگي كن✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز