سحر۲۰۰۲ مدیر استارتر عضویت: 1400/09/14 تعداد پست: 435 عنوان عمل بینی.. 77 بازدید | 9 پست سلام دوستان کسی میدونه عمل بینی الان هذینش چقده!؟خیلی سخته!؟چجوریه درد سر زیاد داره!؟ 1401/01/17 | 14:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جانان9999 عضویت: 1399/10/12 تعداد پست: 8479 هزینه دکترا باهم فرق داره از ۵_۶میلیون هست تا ۳۰ ایناسخت که نیست دردسرش رسیدگی و مراقبت بعدشه در حیرتم از این مردم پستاین طایفه ی زنده کش مرده پرست
سحر_گلی۲۲ عضویت: 1400/11/10 تعداد پست: 1202 درد نداره هر دکتری هزینه ی جدایی دارهیکیده یکی ۲۰یکی ۳۰الی به بالاتو اینستا دکتر بینی سرچ کن و قیمت بگیر معمولا قیمت رو دایرکت میگن بهت
سحر۲۰۰۲ مدیر استارتر عضویت: 1400/09/14 تعداد پست: 435 درد نداره هر دکتری هزینه ی جدایی داره یکیده یکی ۲۰یکی ۳۰الی به بالا تو اینستا دکتر بینی سر ... ممنون عزیزم
سحر۲۰۰۲ مدیر استارتر عضویت: 1400/09/14 تعداد پست: 435 هزینه دکترا باهم فرق داره از ۵_۶میلیون هست تا ۳۰ اینا سخت که نیست دردسرش رسیدگی و مراقبت بعد ... رو ۵_۶ مطمئنین هست!؟؟؟
جانان9999 عضویت: 1399/10/12 تعداد پست: 8479 رو ۵_۶ مطمئنین هست!؟؟؟ اره بعضی دکترا مثلا تو جاهای محروم عمل میکنن در حیرتم از این مردم پستاین طایفه ی زنده کش مرده پرست
سحر۲۰۰۲ مدیر استارتر عضویت: 1400/09/14 تعداد پست: 435 اره بعضی دکترا مثلا تو جاهای محروم عمل میکنن که نمیشه رفت😢😢😢
anya96 عضویت: 1399/05/08 تعداد پست: 935 هزینه ها متفاوته ولی نهایت 25.30 هست دردم هم نه اصلا نداره ولی یکم مراقبت میخواد بعدش
anya96 عضویت: 1399/05/08 تعداد پست: 935 اگه تهرانی یه سر به پیچ دکتر قدسی زاده بزن دکتر خوبیه هزینه هاش هم منصفانه تر از بقیه دکترا هس