2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از خودمحوری بیا بیرون ، زندگیتو به صاحبش بسپار ، ما انسان ها موجودات ضعیفی هستیم، خودمون باید بهش اقرار کنیم.

چرا بخوایی بی تفاوت باشی ؟ اگه دنبال بی تفاوتی هستی ، بدون تو قهقرا زندگی می کنی....


خیلی بایدکار کنی روخودت. منم توراهشم یجا ها موفق شدم اماهنوز باید بیشترببخیال باشم مثلا وقتی یکی یه ...

خیلی با خودم حرف میزنم ولی موقعش ک می رسه 😁😁😁😁😁پوچ

من با‌جمله به یه ورت همیشه کار خودمو راحت کردم...ولی بعضی چیزا رو مخمه...مثلاباید از شوهرم متنفر شده ...

حالا خداروشکر ما عقد نکردیم ولی خیلی اخلاقش اذیتم میکنه

واقعا حس میکنم اینقدر عصبی، ناراحت شدم از کاراش و حرص خوردم همین روزاست با این حجم از فشار بمیرم

در صورتی که اون اصلا عین خیالش نیست، من یه پلک نذاشتم روهم اما اون رفت گرفت خوابید ساعت ۱۱

میدونه خیلی دوسش دارم و با بیخیالیش و رفتاراش عذابم میده 


اینجا یکی داره خسته تر از واژه خستگیو زندگی میکنه!
پس بهتره بگیم خیلی زود تحت تاثیرقرار میگیری،این از عزت نفس پایین میاد چون خیلی خودتو ارزشمند نمیدونی

ااتفاقا من خیلی معرورم هیچکس آدم حساب نمیکنم نمیدونم سر این آدم چرا انقدر ضعیف شدم 

ی آدم ک دوسش دارم 

wow.... 

نمیتونی بی تفاوت باشی....بجای اینکه خودتو آزار بدی،باهاش کنار بیا

مادر کودکان کار و بی بضاعت..........پروردگارا،،،از جفای دوستان... از ظلم ستمگران..، از ستم خطاکارن..،از تحقیر ظالمان ..از هیاهوی حاکمان..از حیله های بدکاران ،.و از نقشه های خیانتکاران،به تو پناه آوردم.... از ابلیس که وسوسه هایش همچون تیری در تاریکی قلب مرا نشانه رفته و همچون گرگی گرسنه در هر زمان و هر مکان،، به دنبال طعمه اش می آید،، به تو پناه آوردم ........ به تو پناه آوردم..حال آنکه تو بهترین پناه بندگانت هستی........پس مرا یاری ده که تو بهترین یاوری و بر هر چیز توانایی............
واقعا حس میکنم اینقدر عصبی، ناراحت شدم از کاراش و حرص خوردم همین روزاست با این حجم از فشار بمیرم در ...

خیلیییی بده انگار بزنه زیر گوش آدم دردش کمتر از بی تفاوتیه

wow....  نمیتونی بی تفاوت باشی....بجای اینکه خودتو آزار بدی،باهاش کنار بیا

راستش دیشب ویس براش فرستادم همه چیز تموم چون خیلی سخته کنار اومدن با کسی که توجه نمیکنه بهت خوابم نمیبره ازاینکه جواب نداده

خیلی با خودم حرف میزنم ولی موقعش ک می رسه 😁😁😁😁😁پوچ

این حالت زیادپیش اومده برام. دوباره تواون لحظه بهش فکرکن بگو قول دادی به خودت اگه الان بیخیال نباشی بعداپشیمونی پس الان که توی اون لحظه ای بیحیال باش

چون مثل شما احساساتی نیستن، قدرت پنهون کردن احساساتشان رو دارند وگرنه بی تفاوت نیستن. دیگه مردی گفت ...

والا من چیزی ک از این آقا میبینم فقط خودشو میبینه

خیلیییی بده انگار بزنه زیر گوش آدم دردش کمتر از بی تفاوتیه

دقیقاااا 

من احساساتیو زودرنجم نیستم بگم بیخیالی همه اذیتم میکنه 

فقط اون میتونه آرامشمو با رفتارا و حرفاش بهم بزنه 

بیخیالللللللللهههه اینجوریه که همه چی رو دایورت میکنه 

اینجا یکی داره خسته تر از واژه خستگیو زندگی میکنه!
این حالت زیادپیش اومده برام. دوباره تواون لحظه بهش فکرکن بگو قول دادی به خودت اگه الان بیخیال نباشی ...

من ک دیشب ویس دادم این رابطه تموم کردم ولی نگران خودمم وقتی ازدواج کنم سر هر چیزی یهو پوچ نشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792