سلام خدمت همگی.
من یک جوون ۲۰ ساله ای هستم که قصد ازدواج دارم ، ولی با خواندن شرایط و قوانین مهریه ، اصلا انگار بهم ی ضربه ای خورد.
۱۱۰ سکه با قیمت الان میشه چیزی در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان 😐😐😐😑😑😐
کلا انگیزمو از دست دادم . آخه این چه وضعشه... کل زندگیم پونصد میلیون نمی ارزه، مهریه بدم با این قیمت...
با این شرایط بد اقتصادی ، هزینه های بالای زندگی ، توقعات بالای دختران .... مجرد بمونم و بپوسم بهتره🤦
مگه مهریه بالا زندگی رو تضمین میکنه؟
آدمی که نخواد بمونه ، هیشکی نمیتونه نگش داره، آدمی ام که بخواد بمونه ، هیشکی نمیتونه جداش کنه...
لعنت به شما دردمون کم بود ، اینم روش..