2777
2789
عنوان

مهریه بالا

268 بازدید | 21 پست

سلام خدمت همگی. 

من یک جوون ۲۰ ساله ای هستم که قصد ازدواج دارم ، ولی با خواندن شرایط و قوانین مهریه ، اصلا انگار بهم ی ضربه ای خورد.

۱۱۰ سکه با قیمت الان میشه چیزی در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان 😐😐😐😑😑😐

کلا انگیزمو از دست دادم . آخه این چه وضعشه... کل زندگیم پونصد میلیون نمی ارزه، مهریه بدم با این قیمت...

با این شرایط بد اقتصادی ، هزینه های بالای زندگی ، توقعات بالای دختران .... مجرد بمونم و بپوسم بهتره🤦

مگه مهریه بالا زندگی رو تضمین میکنه؟

آدمی که نخواد بمونه ، هیشکی نمیتونه نگش داره، آدمی ام که بخواد بمونه ، هیشکی نمیتونه جداش کنه...

لعنت به شما دردمون کم بود ، اینم روش..



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شما با ۲۰ سال سن فعلا فعلنا مجرد بمونی بهتره

بعدشم

اون ۵۰۰ تومنو با کلیت حساب کردی دیگه؟😂

دوست عزیزی که وقتی تو بحث با من کم میاری میری سراغ چک کردن تاپیک هام و سنم....                                        ‌   با این رفتارت در چشمم احمقی بیش نیستی!پس یا ریپلای نکن،یا وقتی ریپلای میکنی فقط و فقط راجع به اون موضوع صحبت کن.چون تاپیک های من به تو مربوط نیست 😚😄    دوست گرامی!  خداروشکر ‌من نام کاربری ها یادم نمیمونه .اگر تو یه تاپیک باهات بحث کردم،بدون دشمنت نیستم.ما دوتا آدمیم با دوتا تفکر جدا از هم! طبیعیه که عین هم فکر نکنیم.  و اون تفکر تا توهین به اعتقادات و باور کسی نباشه،محترمه😇پس اگر بعد از بحث با من،دیدی تو یه تاپیک دیگه باهات گرم گرفتم،تعجب نکن.چون نمیشناسمت و فقط یا باهات موافقم یا مخالف😆اگر جوابی از سوی من دریافت نکردین بدونین قطع امید کردم ازتون🥱🙏قابل توجه برخی دوستان گله مند : لینک پیام ناشناس مثل اینه که یه دسته شمشیر بذارید جلو یه عده ،پشتتون رو بکنید بهشون و توقع داشته باشید براتون باهاش میوه پوست بگیرن!

مطمئنی کل زندگیت حدود ۵۰۰ میلیونه ؟؟ 

اگ فرض کنیم تنها داراییت گوشیته ک قطعا همینه 

حدود ۲۰ نهایت ۳۰ می ارزه 

پس کل زندگیت با هندزفری و شارژر و چند دست لباس  میشه ۳۰ میلیون 

ن ۵۰۰ میلیون 😏😏😏



الانم بیا پایین🤣🤣🤣

ازدواج نکنید خب

من خودم اعتقادی به مهریه ندارم ولی در اینده طرفم وکالت تمام شروط ضمن عقد رو میده بهم

جدا از اون هرچیزی بخریم بینمون نصف نصف سند زده میشه

حقوق هر دومون قراره در یک جا جمع بشه و مساوی خرج بشه

و ایشون ابدا سنتی نیستن و ذره ای محدودیت برای من اعمال نمیکنن

حتی یه ذره

و کلا ادم روشنفکرین که من اطمینان دارم کنارشون قرار نیست نقش یک زندانی یا یک موجود پایین تر از خودشون رو داشته باشم و برابری طلبن

شما هم ایا اینجوری هستین؟ میتونین در کنار تمامی حقوق همسرتون ازادی صد در صدی بدید بهش؟

خوب طرفی رو انتخاب کن مهریه بالا نخواد

روزی که میری خواستکاری بگو من اینقدر در توانمه

دختر خاله من باباش و شوهرش پولدارن ولی مهریه ش 14 سکه س .ما کلا تو فک وفامیل مهریه بالا نداریم خداروشکر

نگران نباشید قدیم تا 100000تا هم مجاز بود الان میگن 114 تا .چند وقت دیگه بگذره 50 تا 😂


ما به جرم ساده لوحی این چنین تنها شدیم💔    مردمان این زمونه با دورنگی خوش ترن💘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز