2777
2789

کمیسر خاتونو پدرش رو گرف

باربارا نقشه کمیسرو بهم ریخت و کشتنش😐😑

بهتر است برگردیم به دوران جاهلیت اعراب و دخترانمان را زنده به گور کنیم ، دختران که خدای نکرده حق خندیدن و عاشق شدن را ندارند ... مالک اصلی بدن و روح آنها همان مردانی هستند که به اسم غیرت سر از تنشان جدا می کنند و دیگران آنها را تحسین میکنند ...کاش کسی بود که به مردها حالی میکرد تو چه پدر باشی چه شوهر ، صاحب هیچ کدام از اعضای بدن زن نیستی ، بجای او تصمیم نگیر ، بجای او فکر نکن ، بجای او حرف نزن ، بجای او زندگی نکن و چون زور بازوی بیشتری داری ،، نه عقل بیشتر!!، به او آسیب نزن ... ما همه انسانیم عهد بستیم که انسان باشیم... کاش آدمی را آدمیب بود . (غمگینم برای تمام دختران و زنان مظلوم دنیا 💔)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیرزاد چی شد؟ بچش ایران؟

شیرزاد ک اخراج شده...ایران ک سالمه..منتها خاتون میگفت شیرزادم باید بدونه ک ایران بچه اونه...اخرش یهو رجب اومد خونه داییش ی عده رو با خودش برد..خاتونو نبرد..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز