1383hanaz مدیر عضویت: 1400/03/10 تعداد پست: 6884 عنوان چند سالگی | مشاهده متن کامل بحث + 110 بازدید | 18 پست چند سالگی عاشق شدید با اینکه ۱۸ سالم بیشتر نیست حس می کنم هیچ وقت نمی تونم بشم و اینم می دونم که اگه عاشق بشی از حضور معشوق کنارت خیلی لذت می بری دلم نمی خواد از این لذت بی بهره بشم 1401/01/08 | 22:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1383hanaz مدیر استارتر عضویت: 1400/03/10 تعداد پست: 6884 دوستش دارم ولی عاشق نه. هیچ وقت عشق رو تجربه نکردم. اوایل ازدواج حتی دوستش هم نداشتم کلی زمان برده ت ... وا خب چرا ازدواج کردی؟
ماهان_بانو عضویت: 1400/05/31 تعداد پست: 21619 وا خب چرا ازدواج کردی؟ انتخابم عاقلانه بود نه عاشقانه. اگه میخواستم صبر کنم تا عاشق بشم باید تا آخر عمرم مجرد میموندم
زیبای_خفته123 عضویت: 1400/09/09 تعداد پست: 9189 نه من خیلی دوست دارم عاشق یا معشوق باشم خب برو رل بزن 🥀زخم هایم را دوست دارم🥀آنها شاهدان اصلی هستند که چگونه شجاعانه زندگی کردم🥀
1383hanaz مدیر استارتر عضویت: 1400/03/10 تعداد پست: 6884 [QUOTE=231793679]خب برو رل بزن[/QUOTEعاشق نشدم که بخوام باهاش ارتباط داشته باشم