2777
2789
بله خوبع واقعا  منم همیشه دستمه دوروزوراحت نگه میداره  شارژشم ک ۴۵دیقه ای

اره ولی شورمم نوت ۹داره نسبت ب قیمتش عالیه اونم من حس میکنم عکسای اون قشنگتر از مال منه

من خود ب چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره ولی شورمم نوت ۹داره نسبت ب قیمتش عالیه اونم من حس میکنم عکسای اون قشنگتر از مال منه

عه🙄😐 چی بگم کیفیت دوربینشوتست نکردم ازنزدیک  


👈به حقوق دیگران احترام بگذاریم👉
ردمی ۹t حافظه ۶۴ داره عزیزم حافظه ۱۲۸ هم داره

عزیزم ردمی ۹ تی صفحه اش lcd هست

و سرعت شارژ ۱۸ 

به هیچ عنوان قابل قیاس نیست با ردمی نوت ۱۱

پگاهم مسدود کن جیگرت حال بیاد ولی من همیشه هستم
براشما کیفیت دوربینش چطوره؟

خوبه 

سلفیش که واقعاخوبه 

پشتشم خوبه ولی خب اونایی که ۱۰۸ باشه خب طبیعتابهتره 

می ۱۱  دوربینش ۶۴


👈به حقوق دیگران احترام بگذاریم👉
اره لابد ب خاطر اونه کیفیت عکس برا شما چطوره؟نمیدونم چرا دوربین عقب من ی کم تیرست

عالیع ،حتما تنظیمات بهم زدی

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

چند وقته دارید!؟

یک ساله

😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایه‌داریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز