2777
2789
نمیشه خواهر نه کم میشم نه زیاد  رو ۴۵ کیلو موندم الان ۵..۶ ساله😒

اکه حدود ۱۶هستی طبیعیه یکم سنت بره بالا وزن میگیری

تو دنیای علی کریمی ها تو وحید شمسایی باش 🌸غدیری ام🌸فقط حیدر امیرالمومنین هست🌹خیبر خیبر یا صهیون👊

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یا خداا😐چجوری اینقدر همتون خوبید واقعا؟!

اومدم بخونم مثلا اعصابم خورد بود دو نفر عین خودم پیدا کنم روحیم درست شه همتون مانکنین که!😭فقط من اینقدر چاقم ینی؟

من قدم ۱۶۷ولی ۱۱۷ کیلو بودم آخرین بار که تو مطب کشیدم 😥

یعنی اصلا گشنتون نمیشه؟ دلتون غذا نمیخواد ؟ وسطش پا میشید میرید ؟ چیکار میکنین اینقدر لاغریم تازه میگین تکون نمیخوره و میخواید چاق شید نمیشه 😐من هرچی میخورم سیر نمیشم راحت یه دیس برنج و خورشت میتونم بخورم هر وعده ...

همینه دیگه وقتی سطح انتظار جامعه میره بالا مارو اینطوری نگاه میکنن تو خیابون 😔میخوام برم اسلیو کنم ولی

منم بیام بگم مانکن شدم🫠خیالم راحته خوب میشم و ایشالا به ۷۰-۷۵برسم راضیم چون جلو چشم خودم خواهرم بایپس کرد دیدم دیگه ۴-۵سالی میگذره

دکترش برمک قلیزاده بود تو مفرح عمل کرد ولی من احتمالا برم پارسیان اونجا فوق تخصصیه

دعا کنین برام زودتر با روحیه خوب برگردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز