یا خداا😐چجوری اینقدر همتون خوبید واقعا؟!
اومدم بخونم مثلا اعصابم خورد بود دو نفر عین خودم پیدا کنم روحیم درست شه همتون مانکنین که!😭فقط من اینقدر چاقم ینی؟
من قدم ۱۶۷ولی ۱۱۷ کیلو بودم آخرین بار که تو مطب کشیدم 😥
یعنی اصلا گشنتون نمیشه؟ دلتون غذا نمیخواد ؟ وسطش پا میشید میرید ؟ چیکار میکنین اینقدر لاغریم تازه میگین تکون نمیخوره و میخواید چاق شید نمیشه 😐من هرچی میخورم سیر نمیشم راحت یه دیس برنج و خورشت میتونم بخورم هر وعده ...
همینه دیگه وقتی سطح انتظار جامعه میره بالا مارو اینطوری نگاه میکنن تو خیابون 😔میخوام برم اسلیو کنم ولی
منم بیام بگم مانکن شدم🫠خیالم راحته خوب میشم و ایشالا به ۷۰-۷۵برسم راضیم چون جلو چشم خودم خواهرم بایپس کرد دیدم دیگه ۴-۵سالی میگذره
دکترش برمک قلیزاده بود تو مفرح عمل کرد ولی من احتمالا برم پارسیان اونجا فوق تخصصیه
دعا کنین برام زودتر با روحیه خوب برگردم