2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162792 بازدید | 66735 پست
خانمای با تجربه یه راهنمایی کنین ..صورت مثلثی شکل با چونه باریک چه بینی بهش میاد؟؟من در اثر 10 کیلو کم کردن فرم صورتم تماما دگرگون شده...برزنجی هم تقریبا حرف آدمو گوش میده البت در حد نوک بینی...اگه میشه با عکس
.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رستگار جون اینو یادم رفت بگم، اگه همون کاری که نینا انجام داد واسه پوستت میخوای،یادمه تو یکی از پستاش گفته بود راضی نیست و کاش اینکارو انجام نمیداده، گفت حداقل باید سه چهار بار انجام داد و هر سری انقدر پوست زخم و دوندون میشه که نمیشه تا ی مدت بیرون رفت، ایرادشم اینه حالا زود به زود پوستش جوش میزنه.
من فکر میکنم اگه از محلولها جمع کننده منافذ باز استفاده کنی بهتره.
بچه ها من 3 هفته دیگه وقت عمل دارم. قرص آهن آیزن پلاس گرفتم از امشب بخورم. کم خونم یکم. بنظرتون مشکلی ایجاد نمیکنه برای عمل؟؟ این قرص ویتامین c ; B6; B12 هم داره که جذب آهنو بیشتر میکنه
××××××××غم قفس به کنار... آنچه عقاب را پیر میکند پرواز زاغ های بی سر و پاست ×××××
چرا آیدا از شانسم 4تا نمونه دیدم که خیلی خوشمون اومد خیلی متقارن و طبیعی و شیک بودن. کارای نادریان با سلیقه ی من که خیلی جور بود.یه دونه گچی دیدم که حتی یه نقطه کبودیم نداشت . یه چسبیم اومد که نمیشد قضاوت کرد. ولی اونایی که بی چسب بودن من و راضی کرد.نمونه هاییم که تو سیستمش نشون داد خیلی بهتر از مشاوره اولی بودن. در کل با تمایلی که واسه عمل کردنمونم نشونمون داد تصمیم گرفتیم اکی کنیم .آزمایشمم دید گفت همه چی عالی و اماده ی یه جراحی خیلی خوبه.عکسممونم گرفتیم.دیگه توکل به خدا
از دل همه را تکانده ام الا تو ...
سجادیان.........مقدم فرد.............علامه..............ابرومند..........سامی.............احمدی............نادریان.........محبی....... یحیوی..........دینی.......یزدانفر

اینا رو رفتم اما کارک هیچکدوم کامل به دلم ننشست
مینابرای بینیهای کمکار نادریان خوبه و بچها راضی بودن نسبتا. فک کنم پرکارترین بینی شون رستگار بود که اونم حداکثر متوسط بود ولی کمکارا مثل فروز خوب شده بودن
تو هم چون کمکاری خوب میشی
سلام بچه ها
من تقریبن دارم با سجادیان راضی میشم فقط چیزی که منو دو دل میکنه اینه که بینی هاش دیگه خیلی خیلی طبیعیه دلم میخواد یه شیکی خاصی علاوه بر طبیعی بینیم داشته باشه ولی توو همه کاراش نیست .. خودش گفت بستگی به بیس و ساختار بینی داره..
خانم گل چی شد ک سامی رو انتخاب کردی؟
مینا جون چرا کارای سامی ب دلت ننشست؟
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز