2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162766 بازدید | 66735 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با اون عکسی که گذاشتی رستگار !!!! ما که از طرف نادر خان جواب شدیم رفت ، حالا باز هی عکس نذار!!! تو که بزرگنمایی میبینی کلاً ! اون از اون مماغ کم کارت که پرکار میخواندیش! حتما حالا هم عکس بذاری با یک شاهکار و هنرنمایی فوق العادی از نادر طرفیم ! من میشناسم تو رو

مریم ف جان سلام عزیزم کی میری چسبو باز کنی این هفته؟ من به جات دارم ثانیه شماری میکنم یادت نرهههه عکس بذاریها
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
کسی تو مطب گردیهاش دکتر همایون الهی نرفته میگن خیلی طبیعی درمیاره درسته؟
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
مطلب مهم

چرا زنان شیرده حتی المقدور نباید عمل کنند؟

1. اثرات داروی بیهوشی

.1.1 به علت وجود بعضی مواد شیمایی در ترکیب دارو های بیهوشی ( چه موضعی و چه کامل) و حرکت این مواد در خون، احتمال ترکیب آن با شیر مادر وجود دارد که برای کودک بسیار مضر است لذا به هیچ وجه توصیه نمی شود.

1.2 به علت اثرات ناشی از مواد بیهوشی مثل ریزش مو و افسردگی به مادران عزیز جهت حفظ آرامش خودشان و کودکشان اکیدا توصیه می شود از عمل پرهیز نمایند.

2. اثرات پس از عمل

2.1 به علت قرار گیری در شرایط جدید و دیر هضم بودن چهره جدید قطعا افسردگی و ناراحتی هایی به وجود می آید که باز هم موجب کم حوصلگی می شود.

2.2 واکنش های فیریکی بعضی آدمها نسبت به عمل جراحی بسیار متفاوت است لذا بعضی افراد به خصوص مادران صاحب نوزاد دچار ضعف های شدید و ناتوانی میشوند.


تاپیک جراحی بینی 3

بهمن 92

manip30
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
در مورد برزنجی چندین صفحه پیش صحبت کردم
سرچ کنید پیدا میشه

متاسفانه حجم اسپما اینقدر زیاده که حرفایی که کمک میکنه اصلا به چشم نمیاد

خاص احمدی خیلی وقته ازش کار ندیدم اما اون 2 3 تا موردی که اون آخر دیدم قابل قبول و تمیز بودن
از لحاظ هنر عملشم خوب بودن یعنی بهشون میومد
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
dani:

باور کنید اینا همش سلیقه ای هستش وگرنه همه میرفتن پیش یه دکتر

چون من منظورتون رو از شیک متوجه نمیشم

نکته بعد اینکه به هر صورتی یه فرم بینی میاد باید فرم صورتتون اینکه دراز هستش، کوچیکه ،گرده، ظریفه و... همه و همه رو در نظر بگیرید.
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
دارم از مطب برزنجی میام کلی نمونه دیدم .اما نمیدونم چرا دودل شدم .خیلی طبیعی بودن ........شاید دماغای شیک تر رو دوست دارم؟؟؟؟همه هم فراوون راضی بودن وشدیدا ابراز رضایت میکردن.قابل توجه ققنوس عزیز
.
آیدا همه با هم فرق داشتن مال هر کسی نسبت چهرش فرق داره . اما طبیعی .نگاه میکنی یه بینی بدون ایراد میبینی.

کلا دوتا کار شبیه به هم اصلا نداره.اصلا نمیتونی تشخیص بدی عمل شدگی رو
.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792