2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162800 بازدید | 66735 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستان هیچکدوم تعریف دکتر توسلی اشرفی رو برای عمل اول شنیدین؟ من تو تاپیک ترمیمیا خوندم که بچه ها راضی بودن..کارشم بیشتر طبیعی و نیمه فانتزیه
به نخ میکشم، یک در میان، یک شکوفه نارنج، یک لبخند، و بر گردنم می آویزم... بهارست
الی جون میشه زحمت بکشی عکس قبل و بعد از عمل رو بذاری
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
خانم گل...........سامی به نظرم یا کاراش خیلی قشنگن یا اصلا جالب نیستن...........قوس کاراش هم داره خیلی زیاد میشه........که این باعث میشه سر بینی خیلی از صورت بیاد بیرون و ارتفاعش زیاد بشه
علامه هم کاراش شیکن...............علیرغم چیزی که میگن سبکش بیشتر طبیعیه طبیعیه...........اما نیمه فانتزی هم داره.........اما اکثرا تو غضروفاش مشکل داره که بعد از یه سال اینا نامتقارنی ایجاد میشه
مینا جون شما نمونه از سامی زیاد دیدی؟
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز