2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162650 بازدید | 66735 پست
کسی از دکتر شریفی چیزی میدونه؟ یه نمونه کار خوب ازش دیدم، هم بینی خوب بود هم روی ظاهر تاثیر مثبت گذاشته بود. یکی از دوستام هم از خارج آمد با 8 نفر مشاوره کرد و پیش شریفی عمل کرد. میگفت دنبال دکتری بودم که کاری را که خودم میخوام در بیاره نه اینکه ببینم سلیقه دکترا چیه و تیپ کارشون چیه. میگفت تنها دکتری بوده که میتونسته همون کاری را که میخواستم انجام بده. بینیش خیلی طبیعیه و کاملا بدون کجی و ناقرینگی و ایرادهای دیگه. من توی هیچ کدوم از تاپیکها چیزی نخوندم ازش.
آقای مانی شما ازش چیزی میدونید؟
من بیبی فیسم، اجزای صورتم ظریفه و قیافم تیپ بچه مثبته! چه مدل بینی بهم میاد؟ سرش گرد باشه؟ ضمنا بینیم فقط یه قوز نامحسوس داره و سرش یه کوچولو باید جمع بشه. هرکی میبینه میگه عمل نمیخواد! دوستان با تجربه چه مدلی میاد بهم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ناتالی جون باید بری تو پروفایلش و اضافه به دوستات کنی طرفو
سما و مامانی کوشین پسسسسسس:-(
حتما سر بزنید دریافت کد تخفیف ایران تایپسیت تخصصی ترین سایت ترجمه و تایپ http://old.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=31637&ChatDate=7-8-1393
سما جونم عکس جلو بنداز بزار یا بفرس برام قوفونتتتتت برممم مسییییی
عطیه جون چرا از محبی خوشت نیومد؟عکساتم میگردم پیدا میکنم:-D
حتما سر بزنید دریافت کد تخفیف ایران تایپسیت تخصصی ترین سایت ترجمه و تایپ http://old.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=31637&ChatDate=7-8-1393
اولش بگم من عکس ندارم
سلام
خخخخ آدم فکر میکنه اومده تو تاپیک اسپم 3 بعد باید به هرکی درمورد جراحی بینی مینویسه تذکر داد که بین اسپم ها پست های مفید نذارید ... با این کارتون پست های اسپم که میتونه برای خیلی ها غیر مفید باشه به انحراف کشیده میشه ! اوا

خاموشی خیلی با کلاسه ولی خب به اصرار و ایمیل های دوستان اومدم دو دقیقه روشن بشم و روشنتون بکنم و برم تو خاموشی خودم محو بشم ...
درصد رضایت خواسته بودید ...
دوست ِ من ! از دماغی که توی ماه چهارم و اوووووج ورمه و گنده تر از قبل شده و صاحبش هم عصاب نداره و میخواد سر به تن دکترش نباشه چه درصدی توقع دارین آخه؟؟
نیم رخ گنده و مرتفع همچون رشته کوه های هیمالیا که اینقد ارتفاعش زیاده که میشه خودتو ازون بالا پرت کنی پایین و از دست این حماقت راحت بشی چند درصد رضایت داشته باشه خوبه؟؟
دیگه از داستان ِ تکراری جای بخیه و قوز و سوراخای نامتقارن و سربالاش بگذریم !!
فعلا که رضایتی جز 20-30 درصد اونم به لطف تعریف های الکی شوشو نداریم ...
نصیحت و اینکه بیشتر دقت کنید و جو زده نشید و اینا هم نمیگم ... چون گفتنش فایده نداره عمل کننده باید عاقل باشه !

دیگه اینکه
تبریک مخصوص به رویای آرام دلاور که بالاخره شوشو رو کشوند بیمارستان و مماخشو تحویل اهلش داد ! مبارکت باشه فراوووون ... ایشالا خیرشو دوبرابر ببری که با صبر عمل کردی !
اینم برای نادایا
اینم برای اونایی که یادشون مرا فراموش!
و در آخر اینکه دنبال درصد رضایت از من و امثال من که هنوز به 6 ماهم نرسیدیدم نباشید ...
همین من یهو دیدی سال دیگه همین موقع با گل کاکتوس رفتم مطب نادریان واسه تشکر ! بعدا نیایید شاکی شید تو گفتی رضایتم درصد نداره ! دماغه دیگه یهو دیدی سال بعد، بعیدا و ابدا، قشنگ شد !
پس برو تحقیق می کُن مگو نیست حال ...
و در آخر . . .
من عکس ندارم



زندگی می تواند فوق العاده باشد ... اگر دیگران مارا به حال خودمان بگذارند !
سلام سعیدی جان ...
حالا که تو و عاطی نیتتون خالصه و فقط میخواین روی ماهمو ببینید و دیگه اصرارم کردید یه عکس نشونتون میدم فقط مدیونه هرکی سیو کنه !!
.
.
.
.
http://upload.tehran98.com/upme/uploads/2bfbac076310f5291.jpg

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عمه هم دارم
زندگی می تواند فوق العاده باشد ... اگر دیگران مارا به حال خودمان بگذارند !
رستگگگاااااررررررررررررررررر من با عمت کار ندارم من با روحت کار دارم؟........به روحم اعتقاد داری؟
.
.

..
.
........
خدایی دست نادریان درد نکنه....من که نادریان رفت تو لیستم
کی میشه 50 تا از این شص ماغ من کم بشه مثه بقیه آدما بشه دماغ!!!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز