2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162556 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نازنین جان من که همه مخالف بودن حتی همسری، واسه همینم من به هیچکدوم چیزی نگفتم، وقت عمل که گرفتم و همه چیو فیکس کردم به همسرم گفتم، یعنی دو شب مونده به عمل، به مامانم اینام هیچی نگفتم چون به هر طریق ممکن منصرفم میکردن.در ضمن شوشو وقتی میدیداونا مخالفن دیگه زیر بار نمیرفت. شوشو ک در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت و یه جورایی شوکه بود و تا بیاد متوجه شه صبح عمل شده بود. روز عمل وقتی میرفتم بیمارستان ب خواهرم زنگ زدم گفتم، اونم داشت میرفت یونی که برگشت سمت بیمارستان و اومد پیشم. عملا صد برابر من ترسیده لود. وقتی از اتاق عمل اومدم بیرون دیدم مامانم تو اتاق نسسته، دیگه تون موقع چی بگه طفلی؟
اگه به هرکدوم زودتر میگفتم اینقدر حرف و مثل میاوردن که پشیمونم کنم یا کلی استرس بهم وارد میکردن، واسه همین به هیشکی حتی شوشو چیزی نگفتم.
اره شامانا جان، خدارو شکر بویاییم خوب شد، تقارن سوراخای بینیم 95 درصد درست شده، یک مقدار مونده که باید بعد از این که چسب رو برداشتم با دم قاشق!!! بکشم. ولی دقت نکنی متوجه نمیشی. بخیه هامم یه طرف کاملا خوب سده اما ی طرف هنوز مونده.. متاسفانه بدن من خیلی بد زخمه. هنوز از جای بخیه هام خون میاد. این مشکلو تو سزارینم هم داشتم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز