2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162524 بازدید | 66734 پست
پاپیون جون من یه کار ازش دیدم قلمی و طبیعی بود مال چندین و چند سال پیش بود، شاید خیلی ها هم نمیفهمیدن عملیه، من فهمیدم چون کلا رفتیم تو خط عمل و تجزیه و تحلیل انواع مماغ!!! میگفت قبلش انگار سرش گوشتی اینا بوده ...
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ممنون نادایا و ققنوس عزیز:**
من شدیدا تو انتخاب دکتر ب مشکل برخوردم:(((
همه یه ایرادی دارن..:(
میشه بگین کاراش شبیه سایتشن یا نه؟!!!
ب نظرم اونا یکم زیادی سر بالان..ینی ب من نمیاد اونجوری...
مثه اینکه ایشونم سبکشو عوض کرده..درسته؟!!
ادمها قشنگ حرف میزنن...اما قشنگ زندگی نمیکنن!!!!
پاپیون مگه توام مثه من ب سامی گیر نداده بودی
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
ققنوس جون چرا تو عکس پایینی اون خطای کنار بینیش(میگن خط خنده؟!!!!!)
اوناشم از بین رفته
شاید فتو شاپه!!؟
مماخ بالاییه ب نظرم کلیپسی شده..مال شما حتما اینطوری نمیشه ک گفتن دست نمیزنیم ..شاید خودش ظریفه...وگرنه چرا دست نزنن؟!!!!!
ادمها قشنگ حرف میزنن...اما قشنگ زندگی نمیکنن!!!!
چرا نیلوفر هنوزم بش فکر میکنم...البته فقط بعضی موقعها ولی خب دلیل نمیشه ب دکترای دیگه فک نکنم ک
اخه تو مشاوره منو راضی نکرد..البته هنوز کارشو خیلی قبول دارم ..اما میگم خب شاید سبکش ب من نیاد ک نتونس قانعم کنه
و اینکه اگ واقعا سبکش عوض شده باشه...مدلای جدیدشو زیاد نمی پسندم
ادمها قشنگ حرف میزنن...اما قشنگ زندگی نمیکنن!!!!
راستی پاپیون تو میدونی سامی استخونیارو هم خوب عمل میکنه؟ یا فقط گوشتیارو؟
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
سما و مامانی جونننننن من عکساتونو میخواممم:-(,بلاخره چقدر میگیره محبی؟مشاورش چطوره؟
یکم بیشتر از دکترا بگین مخصوصا محبی.از تجربه هاتون و جاهایی که رفتینو کاندیداتون بوده....در کل هر کارکه فک میکنین لازمه من کنم:-P
حتما سر بزنید دریافت کد تخفیف ایران تایپسیت تخصصی ترین سایت ترجمه و تایپ http://old.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=31637&ChatDate=7-8-1393
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792