2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162971 بازدید | 66736 پست
درود به همگی من یکی از نسبتا قدیمی‌های این تاپیک هستم.  امروز خیلی خیلی اتفاقی یوزر و پسورد ا ...


سلام به شما

بینیتون مبارک باشه، خیلی عالیه ک راضی هستید😃

چقدر خوب ک دوباره اومدید و سر زدید🌺🌺، ای کاش بقیه دوستان از دو سه سال پیش هم بیان سربزنن😊

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

سلام به همه دوستان عزیزم

بچه ها تو این چند وقتی که نبودم اتفاقی افتاد که زندگیمونو زیرو رو کرد. دخترم به دلیل بیماری توی بیمارستان بستری شد و خدارو شکر الان چند روزه مرخص شده. ولی خوب باید تحت نظر باشه. 

خواستم ازتون خواهش کنم برای دخترم دعا کنید سلامتی شو کامل بدست بیاره. هنوز من و همسرم توی شوک هستیم. 

بچه ها هیچی سلامتی نمیشه همیشه برای سلامتی خودمون و خانواده هامون خدارو شکر کنیم. و بخاطر مسائل کوچیک و جزیی غرلند نکنیم. وقتی که سلامتی نباشه اونوقت میفهمیم که همون روزمرگی هایی که براش غر میزدیم چقدر جای شکر و سپاسگذاری دارند. 

بازم ممنون میشم برامون دعا کنید تا این شرایطو پشت سر بذاریم.

🙏🙏🙏🙏🙏

مطب گردی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام به همه دوستان عزیزم بچه ها تو این چند وقتی که نبودم اتفاقی افتاد که زندگیمونو زیرو رو کرد. دخت ...


سلام عزیزم

انشاالله دخترتون هرچه سریعتر بهبودی کاملشو بدست بیاره🤲

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

سلام نسیم جان ممنون  اره عزیزم بالاخره عمل کردم ممنون از راهنماییت متاسفانه از غروب علائم سرما ...


عزیزم فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشه ولی حتما به دکترت زنگ بزن بپرس ایشالله خوب میشی نگران نباش سوپ و مایعات زیاد بخور 

عملیده با دکتر احمدرضا رجایی
درود به همگی من یکی از نسبتا قدیمی‌های این تاپیک هستم.  امروز خیلی خیلی اتفاقی یوزر و پسورد ا ...

چقد خوب که‌بعد از یکسال هم اومدید و تجربیاتتون رو‌به اشتراک میگذارید خدا خیرتون بده انشالله بقیه هم بعد از شش ماه به بعد بیان و نتیجه عمل و تجربیاتشونو اشتراک بگذارن

عملیده با دکتر احمدرضا رجایی
سلام به همه دوستان عزیزم بچه ها تو این چند وقتی که نبودم اتفاقی افتاد که زندگیمونو زیرو رو کرد. دخت ...

عزیزم خیلی ناراحت شدم برای این اتفاق. انشالله دخترتون به زودی سلامت کاملشو بدست بیاره 😘😘😘😘

عملیده با دکتر احمدرضا رجایی

مطب گردی/ دکتر قیصری قسمت دوم

دفعه دوم که رفتم مطب نمونه های بیشتری دیدم، اولین نفر خانمی بود که من اصلا متوجه نشدم عمل کرده، نزدیکش رفتم دیدم داره برای کناریش از عمل بینیش میگه، بینی اش بزرگ بود به نسبت یک بینی عمل شده و روی تیغه هم یه سمت برامدگی داشت، نیم رخ کاملا بدون قوس، خودش میگفت دکتر بهش گفته اینطوری بیشتر بهت میاد، تمام خانواده اش پیش قیصری عمل کرده بودن

دختر جوانی دیدم با صورت ظریف که بینی اش نسبت به قبلی خیلی ظریف تر بود و بهش میومد، تازه عمل کرده بود و اومده بود چسب بزنه

دختر دیگه ای دیدم که بینی اش رو دوست نداشتم، تازه عمل کرده بود و طبیعتا پر ورم بود ولی خوب نبود، عکس قبل از عملش رو‌ دیدم، بینی گوشتی، افتاده و پر کاری داشته

و در اخر خانمی رو دیدم با بینی بی نقص و فوق العاده، یک ماه بود عمل کرده بود، بینیش غضروفی بوده و تنیجه عالی بود، بدون هیچ جای بخیه ای!

از مراجعین پرسیدم چطور با دکتر اشنا شدن، اکثرا خانوادگی از قبل اومده بودن پیش دکتر یا پزشک دیگری به عنوان پزشک عالی برای جراحی معرفیش کرده بود

نمونه اخر ۱۸ سال پیش عمل شده بود و الان اومده بود که اگه دکتر قبول کنه ترمیم کنه، بینی اش خوب بود حتی یه قوس کوچیک هم داشت ولی پره ها زیادی باز بود و میخندید قسمت پایین پهن میشد. می گفت خیلی راضی بوده و تو این سالها بینیش شکلش عوض شده و ضریه خورده. معتقد بود دکتر قیصری بهترین دکتر ایرانه و به همین خاطر باز اومده پیش خودش، در جواب یه خانم دیگه کع از تنفسش می پرسید گفت بینی عملی هیچوقت مثل بینی طبیعی نمیشه و نفس عمیق کشید، یه سوراخش با صدا بود

نمونه ها همینا بودن، حالا بریم سراغ توضیح عکس و طراحی 

دکتر تو اتاقش یه ال سی دی داره که عکس شما رو اون رو نشونتون میده و خودش رو سیستم جلوش طراحی میکنه، البته شما نتیجه رو میبینید و فقط نیم رخ

در همون حین هم براتون توضیح میده، برای من پروجکشن رو کم کرد و قوس هم اصلا نداد. بعد توضیحاتش اگه سوالی داشته باشید وقت میذاره براتون

نتیجه کلی اینکه دکتر بسیار طبیعی کاره، جای بخیه به هیچ عنوان در کارهاش دیده نمیشه، همچنین نمونه فانتزی و قوس دار و سربالا هم من ندیدم.

من بعد از اینکه پیج اینستاشونو دیدم کمی مردد شدم ولی همچنان تو ذهنم هست

اگر میشد نمونه زنده بیشتری دید بهتر بود که امکانش نیست

هزینه جراحی به من ۳۵ با بیمارستان گفتن

بیمارستان لاله

در ضمن دکتر در طول ماه دو هفته ایران و دو هفته دوبی هستند، خواستید برید باید هماهنگ کنید


عزیزم قیصری هزینه رو چقدر گفتن؟برای مشاوره هم حق ویزیت میگیرن؟ واینکه مطب فتح سامی رو نرفتید؟ امرو ...

مهتاب جان قسمت دوم مطب گردی رو گذاشتم

بله سری اول ویزیت گرفتن، فتح سامی من حدودا یک ماه پیش زنگ زدم اخر ابان وقت داد، اونم میرم

خطررررررر😨دوستانی که پیگیر جراحی بینی هستید دکترمحبوبی راد در حال برگشت به ایران هستند و در پیجشون اعلام کردن دارن میان یه چندتا پست هم از مدارک جدید پزشکی تو پیجشون گذاشتن .خیلییی مراقب باشید گول عکسای پیج و مدارک جدید ایشون رو نخورید لطفا تاجایی که میتونید به بقیه هم بگین.شماها همه جوان و زیبا هستین و باید تااخرعمر راحت تنفس کنید و یک بینی زیبا داسته باشید .امیدوارم روزی بشه امثال خشی قصاب و محبوبی راد ممنوع کار بشن

موفق باشید❤

سلام دوستان.امیدوارم حالتون خوب باشه.چقدر پروسه انتخاب جراح سخته!دوستانی که برام پیام گذاشتید ببخشید فرصت نکردم پاسخ بدم.

من فعلا به نتیجه نرسیدم متاسفانه.

بینی استخوانی غضروفی دارم با کمی پروجکشن! درسته کیس خوبی برای عملم اما کسی که میخوام با سلیقم همخونی داشته باشه نیافتم!

جراحانی که رفتم:

کوچک زاده

ثابتی

فرهنگ

غلامرضا احمدی

زینلی

میلانی

امین آمالی

ملکی

عالیان

بلاجی

مرتضی جعفری

کیارش نجات پور

حسن پور.که نمونه نبود مطبش!

محبی

تقوی

باستان نژاد

و بقیشو حضور ذهن ندارم الان...

و همچنان باید باز بگردم!

فردا قرار شد برم جواد خالقی

سوالی بود در خدمتم

سلام به همه دوستان عزیزم بچه ها تو این چند وقتی که نبودم اتفاقی افتاد که زندگیمونو زیرو رو کرد. دخت ...

ایشالا که همه سلامت باشند و عزیزانشون هم.

ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

سلام دوستان.امیدوارم حالتون خوب باشه.چقدر پروسه انتخاب جراح سخته!دوستانی که برام پیام گذاشتید ببخشید ...

سلام. کاش تجربه هاتون رو هم از مطب هردکتر میگفتین. مثل باقی دوستاتی که مینویسن. 

صد البته در نوشتنش اجباری نیس. لطف شماس در حق یکی مث من که امکان مطب رفتنو نداره.

ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

مطب گردی/ دکتر قیصری قسمت دوم دفعه دوم که رفتم مطب نمونه های بیشتری دیدم، اولین نفر خانمی بود که من ...

چقدر هزینه ش زیاده سرکارات هم همین قیمته راستکاری هم میگن همین طوره 

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز