2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162936 بازدید | 66736 پست
سلام عزیزم  پست شما رو خوندم و نتونستم ک چیزی نگم. دکتر محمد علی اکبری دکتر بسیار پر ریسکی هست ...

ممنون دوست عزیز که راهنماییشون کردین⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

حالا انشالله که در نهایت بهترین تصمیمو بگیرن

عملیده با دکتر احمدرضا رجایی
سلام بچه ها  من یکشنبه با دکتر قارونی عمل کردم . امروز صبح بیدارشدم یکی از سوراخهای بینیم تبخا ...

سلام عزیزم به سلامتی بالاخره عمل کردی انشالله که نتیجه ش عالی بشه

اینجور که شنیدم تبخال نداشتن قبل از عمل مهمه از این لحاظ که حین جراحی احتمال پخش ویروس حتی به مغز و اینارو داره ولی بعدش دیگه مهم نیست. من خودم که خیلی تبخال میزنم دکتر دو هفته قبل از عمل قرص والاسیکلوویر برام تجویز کرد که دیگه تبخال نزدم شما هم احتمالا همین قرصو دکتر برات بنویسه 

عملیده با دکتر احمدرضا رجایی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون دوست عزیز که راهنماییشون کردین⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩ حالا انشالله که در نهایت بهترین تصمیمو بگیرن


ممنون از شما🙏🏻🙏🏻، من اول پیام شمارو دیدم متوجه پیام ایشون شدم🌺🌺

انشاالله

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

مطب گردی/ دکتر قیصری ۱

ولیعصر، باغ فردوس

مطب دکتر حسابی شیک و پیک بود و مراجعین هم همه خیلی ساکت نشسته بودن و برخلاف مطب های دیگه بساط انتقال اطلاعات به راه نبود. روی تنها جای خالی که اتفاقا کنار دختری با بینی چسب دار بود، نشستم. ولی برخلاف تصورم دختر تمایلی برای صحبت کردن نداشت، گپ کوتاهی با مادرش زدم که از دکتر تعریف میکرد و راضی بود

نمونه دیگری دیدم که حدود یک سال پیش عمل کرده بود، بینی تقریبا کوچک و زیبایی داشت، خیلی راضی بود و با ذوق حرف میزد، تیغه از روبرو صاف و بی ایراد، نوک بینی نه تیز نه خیلی گرد، نیم رخ هم بدون قوس. بینی اش گوشتی بوده قبل عمل

نمونه دیگه رو نشد باهاش صحبت کنم، از دور دیدم، بینی صاف و کشیده و فوق العاده قرینه و شاید زیادی صاف و صوف🙃

اون روز نمونه دیگه ای تو مطب نبود، منشی برای مشاوره صدامون زد

دکتر هم مثل مطبش شیک و با دیسیپلین، حرفه ای و با اعتماد به نفس فراوان، اینا رو من از روی ظاهر میگم و صرفا برداشت شخصی منه. کلا چون خودم ادمی هستم که باید خود دکتر هم اطمینانم رو جلب کنه، برای شما هم تعریف میکنم

خلاصه دکتر چند تا سوال پرسید در مورد سابقه بیماری و داروهای مصرفی و غیره، و بعد معاینه کرد و گفت که بینیم انحراف داره و از لحاظ ظاهری هم ایرادها رو بهم گفت

همسرم چون مردده که من عمل کنم، مطب گردی ها هم شکش رو بیشتر میکنه،خیلی مواقع مراجعین میان می پرسن شما عمل کردین؟ لابد به عنوان یه نمونه خراب شده میبینن

  یا میگن شما چرا میخوای عمل کنی، در صورتی که ایرادای بینی ام کم نیست

به خاطر این پیش زمینه ها همسرم پرسیدم اصلا شما توصیه میکنید عمل کنه؟

دکتر گفت جدا از زیبایی به خاطر انحراف بلاخره باید عمل کنه، چون به مرور زمان سینوس ها اسیب میبینن و علائم تشدید میشه

الان بعضی شبا خیلی خسته ام خر خر میکنم تو خواب

  دکتر به شوهرم میگفت از چند سال دیگه باید با هدفون بخوابی

بعد از مشاوره رفتیم تو یه اتاق که اتلیه شده بود و عکاس خود دکتر چند تا عکس گرفت ازم و قرار شد دو هفته بعد دوباره برم

از منشی سوال کردم چطوری میشه نمونه ببینم گفت الان دیدی دیگه، دکتر اجازه نمیدن برای دیدن نمونه بیاین و بیمارای ما معرف دارن

دفعه دوم مراجعه ام در قسمت بعدی

مطب گردی/ دکتر قیصری ۱ ولیعصر، باغ فردوس مطب دکتر حسابی شیک و پیک بود و مراجعین هم همه خیلی ساکت ن ...

مرسی گلم. فکرکنم مطب شاهین سامی هم همونجاست.

ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

سلام عزیزم به سلامتی بالاخره عمل کردی  انشالله که نتیجه ش عالی بشه اینجور که شنیدم تبخال نداش ...

سلام نسیم جان ممنون  اره عزیزم بالاخره عمل کردم ممنون از راهنماییت

متاسفانه از غروب علائم سرماخوردگی هم دارم سردرد و ابریزش و...

دوستان میشه بعد عمل دارو سرماخوردگی استفاده کنیم؟

مطب گردی دکتر حسنانی و قارونی و رجایی صفحه ۲۷۶۲
بله عزیزم، تو همون ساختمون هستند، همینطور دکتر خاص احمدی

عزیزم قیصری هزینه رو چقدر گفتن؟برای مشاوره هم حق ویزیت میگیرن؟

واینکه مطب فتح سامی رو نرفتید؟

امروز منشیش بهم گفت که برای اواسط آبان وقت بگیرید

مطب گردی ها  دکتر بنیادی و نادریان صفحه ۲۹۰۰ دکتر تقوی یحیوی رجایی غلامر ضا احمدی قارونی  سامی  ۲۹۰۲      دکتر برزنجی ابیانه ۲۹۰۳        
شما لیست دکترای خرابکار رو داری؟


لیست خاصی انچنان وجود نداره ،ولی ب طور کلی یسری از دکترا هستن ک اسمشون هرجا هست ناراضیهای زیادی هم باهاش هست.

حبیب سهرابی

محبوبی راد

خشایار احمدی (خشی قصاب)

فرزام

محمدعلی اکبری

راستکاری

افلاکی 

ساریخانی

میترا علامه

شهابی

میلانی(یه خرابکاری درست و حسابی ازش دیده شده عکسش تو همین تایپیک هست)

نجفی هم ناراضی خیلی داره


دیگه فعلا یادم نمیاد

دوستان اگه کس دیگه ای هست اضافه کنن.

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

درود به همگی

من یکی از نسبتا قدیمی‌های این تاپیک هستم. 

امروز خیلی خیلی اتفاقی یوزر و پسورد این سایت رو توی دفترچه یادداشتم دیدم و دلم تنگ شد که بیام و ببینم اینجا هنوزم هست یا تعطیل شده؟ 

خدا رو شکر که دیدم هنوزم هست و حتی حس می‌کنم تعداد مطالب پربار و مفیدش الان از زمان ما خیلی بیشتر شده باشه. خیلی عالیه. پارسال اینقدر فعال نبود!

بچه‌ها بینی من استخوانی بود و جزو کیس‌های ایده ال برای عمل محسوب میشد. اوایل سال 97 با دکتر شاهین فتح سامی عمل کردم.

از تجربیاتم بگم براتون که:

چندماه اول بعد از عمل بینی خیلی سربالا بود. خوکی و تا حدی زشت بود. با کاهش ورم میزان سربالایی بشدت افت کرد و متعادل شد. اما بعد از گذشت چند ماه اول دیگه افت اون ثابت شد و پایین تر نیومد.

برای قضاوت عجله نکنید. من به این نتیجه رسیدم که تا یکسال در مورد بینی افراد هیچ نظری نمیشه داد؛ شکل بینی من که استخونی هم بود تازه بعد یکسال معلوم شد!

من توی کیس‌های سامی دیدم که ورم و کبودی بعد از عمل های ایشون زیاد هست. اما مهم نیست چون به مرور میره. حتی الان که بهش فکر میکنم یادش برام شیرین است.

امیدوارم این تجربیات برای دوستان مفید باشه.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز