2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162822 بازدید | 66735 پست

خانوم قشنگا اینجا کسی با دکتر کامران خداکرمی عمل نکرده؟ یا مطبش رفته؟ من 7سال پیش انحراف داخلی دکتر برام عمل کردن. اون موقع مطبش پر بود از کسایی که جراحی کردن..چندماه پیش برای مشاوره پیششون رفتم نمونه 12ساله دیدم خییییلی عالی بود. خیلی قشنگ با من صحبت کردن خیلی خوش برخورد من غضروفام ضعیفه دکتر گفت به خاطر کمبود کلسیم که باید چندماه کلسیم بخورم بعد عمل شم. بعد عمل هم دوباره کلسیم بخورم تا کاملا تیغه محکم بشه چون من انحراف ظاهریم زیاده. خیلی دکتر خوبی هستن هزینشون هم گفتن8ونیم و از غضروف خود بینی یا لازم باشه گوش استفاده میکنن. واقعا کسی پیشش نرفته؟؟؟ ایشون 20سال بیشتر عمل میکنن. والان در سال گفتن 100تا150عمل بینی بیشتر انجام نمیدن. به نظرم بد نیست یه مشاوره پیششون برید. اینجا همش روچندتا دکتر شناس صحبت میشه. کاش دکترای خوب دیگه ای که زیاد اهل تبلیغ و پیج نیستن معرفی کنیم به هم. 

سلام 

دوستان ببخشید من وقت نکردم همه مقررات تاپیک رو بخونم 

فردا صبح با دکتر محمدعلی اکبری عمل ترمیمی بینی دارم 

برام دعا کنید متشکرم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنهاشد
طلب عشق زهر بی سروپائی نکنیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم رفتم و گچ بینیمو بازکردم و با یه خروار جوش!!مواجه شدم😑

اي جانم

مبارك باشه خانوم خوشگل. ايشالا باهاش بهترين بوها رو تجربه كني   

يكم دوران سختيه هفته هاي اول... اما ميگذره و بعدش فقط تجربه شيرين چهره جديد باقي ميمونه...

در مورد جوش هم نگران نباش، سعي كن بجاي آناناس از آب ميوه هاي ديگه استفاده كني و تاااااااااااا ميتونننننننننننيييييييييييييي آب و مايعات بخوري

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام  دوستان ببخشید من وقت نکردم همه مقررات تاپیک رو بخونم  فردا صبح با دکتر محمدعلی اکب ...

به به مباركه
انشالله بهترين اتفاق برات رقم ميخوره و بعدش مياي اينجا و از خوشحاليات برامون ميگي    

كاش بتوني ليست وسايلي كه لازمه با خودت ببري رو بخوني فكر كنم توي صفحه 2806 نوشتم...

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام دوستان خواهش میکنم هر کسی عمل ترمیمی داشته راضی بوده لطفا بیاد بهم بگه🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏من تصمیم ...

سلام بسلامتي باشه عزيزم

تاپيك ترميمي ها رو حتما مطالعه كن، بخصوص صفحات اول رو (چون اخراش انگار بنظرم تبليغ و اكانت فيك زياد شده)

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام  دوستان ببخشید من وقت نکردم همه مقررات تاپیک رو بخونم  فردا صبح با دکتر محمدعلی اکب ...

سلام عزیزم یکی از خانمها که اینجا عکس هم گذاشتن با این دکتر عمل کردن و متاسفانه اصلا راضی نبودن خانم ویکی ۱۳

که ماهم خیلی نگرانشون شدیم

دوستان من الان نمیتونم پیجای قبلو‌ نگاه کنم کسی میتونه ایشون رو کمک کنه اون شماره پیج هارو بهشون بده

عملیده با دکتر احمدرضا رجایی
سلام عزیزم یکی از خانمها که اینجا عکس هم گذاشتن با این دکتر عمل کردن و متاسفانه اصلا راضی نبودن خان ...

ممنونم نسيم جان بابت اطلاع‌رسانيت.
منم نميدونستم ويكي جان با كدوم دكتر عمل كرده اند... 

اميدوارم براي دوستمون همه چي خوب پيش بره و بهترين تصميم رو بگيرند.

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام  دوستان ببخشید من وقت نکردم همه مقررات تاپیک رو بخونم  فردا صبح با دکتر محمدعلی اکب ...


سلام عزیزم

 پست شما رو خوندم و نتونستم ک چیزی نگم. دکتر محمد علی اکبری دکتر بسیار پر ریسکی هستند. یکبار مطبشون پلمپ شده همین تابستان امسال، دوستمون ویکی ۱۳ هم عمل اولشون با محمد علی اکبری بوده و الان دنبال دکتر ترمیمی هستند.

برای دیدن عکس ممنوع الکاری این دکتر و همینطور عکس بینی دوستمون ویکی ۱۳ لطفا به صفحه ی ۲۸۱۳ تو همین تایپیک برید.


در نهایت امیدوارم بهترین تصمیمو بگیرید و عمل خوبی داشته باشید🌺🌺

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

تا چه مدت باید سرم شسشتو بزنیم ؟؟


منكه بيش از يكماهه عمل كردم و كماكان دارم استفاده ميكنم. دكتر هم گفت بازم استفاده كن...

شستشوي بيني با سرم در كل كار خوبيه، حتي اگر كسي عمل نكرده باشه هم ميگن خوبه با آب نمك، بيني و حلق رو شستشو بده... 

بخصوص در فصولي كه سرماخوردگي زياده شستن بيني با آب نمك (براي افرادي كه عمل نكرده اند) و يا سرم (براي همه و بخصوص براي ماها كه عمل كرده ايم) مفيده.


پ.ن: بعضي دكترها ميكن ميتونيد بجاي خريد سرم خودتون توي خونه درست كنيد، البته بايد مقدار نمك رو به اندازه مشخصي بزنيد. (پيج دكتر حسناني رو مطالعه كنيد) من خودم درست نكردم و هربار از داروخونه ميگيرم، ولي شايد اين توضيح ضمني بدرد كسي از دوستان بخوره.

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام بچه ها 

من یکشنبه با دکتر قارونی عمل کردم . امروز صبح بیدارشدم یکی از سوراخهای بینیم تبخال زده خیلی نگرانم عفونت نکنه . شما چیزی در این مورد یا درمانش و اینکه خطرناک هست یا نه نشنیدین؟؟ 

به منشی دکتر چند بار زنگ زدم جوابمو نمیده نمیدونم چیکار کنم

مطب گردی دکتر حسنانی و قارونی و رجایی صفحه ۲۷۶۲

روز اول تا روز سوم( وقتی تامپون داری) حتما سرتو تقریبا رو ب بالا نگه دار نه جوری که گردنت درد بگیره ولی رو ب بالا باشه تقریبا،ب خاطر باند ک میزنن رو صورتت نمیتونی جلو پاتو ببینی حتما دستت رو بگیره که راه بری


البته هر چی لازم باشه دکترت می گه

من پیش دکتر روزبه پهلوان جراحی کردم اینا رو بهم گفت و واقعا تاثیر داشت 

مبارک باشه عزیزم، استرس که ادمو میکشه واقعا بچه ها کسی از قناعت پیشه چیزی نمی دونست؟

ممنون عزيزم ايشاا...قسمت خودتون بشه

مطب گردي:دكتر غلامرضا احمدي(٢٧٦٢)مطب گردي دكتر پيام حق پناه(٢٨٢٦و٢٨٢٧)
خوشحالم که حالت خوبه منم چهار روز پیش عمل کردم ور رم و کبودی صورتم خیلی زیاد به زور یکم سوپ خوردم&n ...

ممنون عزيزم مبارك باشه اره منم ورم وكبودي داشتم خيلي زياد ولي حالم خوب بود الان هنوزم يكم كبودي دارم بهتري عزيزم؟شما باكي عمل كردي؟

مطب گردي:دكتر غلامرضا احمدي(٢٧٦٢)مطب گردي دكتر پيام حق پناه(٢٨٢٦و٢٨٢٧)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز