دوستان یه موردی میخواستم بگم که نمیدونم بدردتون میخوره یا نه
چون خودم تازه متوجه شدم
تمام دکترا بیمه هستن این یعنی وقتی دکتری بینی شمارو یا هر عملی خدای نکرده خراب میکنه شما می تونید رایگان با همون دکتر ترمیم انجام بدید یا پول عمل و بهتون بدن شما برید پیش کسی دیگه و اینکارو بکنید
یکی از دوستان که تازه اشنا شده بودم یه دکتر بینیشو خراب کرده بود یک بار خودش ترمیم کرد ولی باتوجه به ایکه دوباره خراب کرده بود طرف شکایت میکنه و پولشو میگیره میره پیش دکتر دیگه
این شاید بدردتون بخوره که خدای نکرده اگه از عملتون ناراضی هستید حتما پیگیری کنید که حداقل ضرر مالیتون تا حدی جبران بشه