2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162859 بازدید | 66735 پست

قسمت دوم 

مطب گردی دکتر حسنانی


نفر پنجم یه خانومی بودن ک اونم چسب داشت ، ۱.۵ تا ۲ ماهش بود(دقیق یادم نیست اینو) خودش خیلییییییی خوشگل بود😁عاشق شدم😄 خیلی بانمک بود و لبخندش زیباااااا😍😍گفت تنفسش عالیه و هیچ مشکلی نداره و گوش کردم واقعا هیچ صدای نشنیدم و کاملا با بینی هم نفس میکشید. یه قوس ملایم و سربالایی متناسبی داشت. بینی اولشون رو دیدم استخوانی بود و بزرگ هم نبود. تیغه اش از روبرو قبل عمل یه حالت انگار شکستگی ک باعث به هم ریختگی تیغه بشه داشت ک الان خوب شده بود. یه قوز هم داشته بود ک اصلاح شده بود. دقیقا قسمت ۱/۳ بالایی بینیش اطرافش خیلی ورم داشت ک میخواسو ب دکتر بگه اونجا چرا انقدر ورم داره. و دکتر میخواست ماساژ بده برای همین چسبشو برداشت. (مشاهدات قبلیمو بر اساس بینی بدون چسبش گفتم) پروجکشنش مناسب بود و بعدا ک رفتم از روبرو دیدمش انگار یذره کج بود ک البته با اونهمه ورم فک کنم بخاطر ورمای نامتقارنش بود.
رفت پیش دکتر و یکطرف بینیشو محکم ماساژ داده بود.

نفر ششم یه خانون دیگه بودن گوشششتیییی ک راستش فرم بینیشو اصلااااا دوست نداشتم ۲.۵ ماهش بود. پروجکشن بالا و سوراخهای نسبتا خطی، ورم زیاد و خیلی نا متقارن بینیش گفت تاحالا ماساژ و کورتون نزده دکتر براش اومده بود ورمشو بگه ب دکتر. عمل ترمیمی کرده بود با دکتر ،عمل اولش هم با خود دکتر بوده. ازش علتشو پرسیدم گفت مشکل تنفسی داشته از همون اول عمل. گفتم چرا گفت این بالای پره ی بینی دیدی برای بعضیا کلیپسی هست بعد عمل، برای من از همون اول فرورفته بود دکتر اومده اصلاح کنه اونجا غضروف کار گذاشته برا تقویت بجای اینکه غضروف فرورفتگیو حمایت کنه و بده بالا بدتر به داخل بینی برجسته شده و راه تنفسیمو بسته بود. الان بعد ترمیم تنفسش میگفت خوب شده.

نفر هفتم یه خانومی بوده ک ۵۰ روز بود عمل کرده بودن،بینی قبلشون استخوانی بود . چسب نداشت. فرم الانش خوب بود واقعا و از روبرو ورمش خیلییی کم بود! فقط از نیمرخ نوک بینیش یذره قلمبه بود ک کاملا معلوم بود ورمه. خودش هم راضی بود از عملش و گفت اصلا مشکل تنفسی نداره،البته من دقت کردم انگار یذره سخت بود براش کامل با بینی نفس بکشه،یبارم دیدم ک یهو با دهن ی نفس عمیق کشید و بازدمشو با دهن داد بیرون. ک شاید بخاطر این بوده باشه ک ۵۰ روز بود عمل کرده!!!

نفر هشتم یه اقایی بود با بینی کاملا گوشتیییی پروجکشن زیاد ، افتادگی نوک بینی و اصلا بهشون نمیومد عمل کرده باشن، یه بینی بسیااااااار بزررررررررررگ وسط یه صورت استخوانی و نه خیلی بزرگ. الکی ازش پرسیدم عمل کردید ، گفت بله دوساله!!!!!! گفتم با دکتر حسنانی گفت بله!!!گفتم از لحاظ تنفسی راضی هستید گفت منم مثل شما بودم همش راجع به تنفس میپرسیدم و خیلی تحقیق کردم این دکتر هرکاری با بینیتون کنه تنفستون مختل نمیشه! من از ماه دوم ورزشمو شروع کردم و اصلا مشکلی با تنفسم نداشتم تاحالا. ولی گفت از لحاظ ظاهر اصلا راضی نیستم (ک خب کاملا مشخش بود چرا) عکس قبل عملشو دیدم واقعا کوچیکتر از بینی الانش بود لااقل تیغه اش مشخص بود فقط یذره سرش بزرگ بود و قوز متوسطی داشت.خیلی ناراضی بود از ظاهر الانش گفت اگه میخواستم اینهمه پول بدم و این بشه مگه مریض بودم عمل کنم فقط تنفسم مشکل نداره. بدتر از همه اینکه هیچکس باورش نمیشه من عمل کردم میگن دماغت خیلی داغونه. من فقط ی بینی کاملا طبیعی میخواستم،چیز خاصی هم نمیخواستم ازش ولی نتیجه این شد...
یه چیز عجیب تر ک نزدیک بود شاخ دربیارم این بود ک گفت تاحالا تو این دوسال ۸ بار کورتون زده!!!!! واصلا تغییری تو ورمش ایجاد نشده. یه طرف بینیش نسبتا صاف بود و یه طرف تیغه از بالا تا پایین برجسته و نزدیک نوک بینی برجسته تر. بهش گفتم ماساژ نداده دکتر براتون؟ گفت مگه ماساژ میده اصلا یعنی چی ماساژ؟! گفتم اره برای اون خانوم و اونیکی و .. ماساژ داد ورم داشتن، گفت مرسی ک گفتی پس طلبکارتر میتونم باشم🤪 اگه دیدی صدا دعوا میاد منم ک دارم با دکتر دست به یقه میشم😁😂🤪 (خیلی ادم شوخی بود و همه اینارو با خنده رویی میگفت) گفتم دکتر تاحالا چیزی درباره این ورم یا برجستگیها نگفته؟ گفت نه اوایل ک میگفت ورمه میخوابه بعدم خودش هردفعه تعجب میکنه میگه تو چرا ورمت نمیخوابه!! بعد گفت بابا ورمِ چی؟ اگه ورم بود ک باید نصف میشد لااقل تو این دوسال.
راستی گفتم فکر میکردم دکتر کمتراز اینا کورتون بزنه مثلا نهایت دوتا یا سه تا ک گفت دکتر دست ب امپولش خوبه برا همه یکی ی دونه حتما میزنه🤪
خلاصه رفت تو اتاق دکتر و چند دقیقه بعد با بینی امپول زده برای بار نهم اومد بیرون!!و خندید و خداحافظی کرد و رفت!!
در همین حین ک اونجا بودم نمیفهمیدم چرا بعضیا با دستمال جلوی بینی میان بیرون از اتاق دکتر بعدا همین اقایی ک دوسال عمل کرده بودن گفت امپول زدن دیگه😬😁😄تعدادشون ۶_۷ نفر بود ک امپول زده بودن


ادامه دارد...

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

قسمت سوم 

مطب گردی دکتر حسنانی

و اما خودم
رفتم تو اتاق دکتر و بینیمو معاینه کرد و گفت انحراف داری و آلرژی ک میدونستم. دیگه چیزی نگفت و کاغذای تو دستمو ک دید گفت اوه اینارو من باید جواب بدم؟ امتحان دارم پس😁 بعد خودم دونه دونه سوالامو شروع کردم. میزان انحرافم گفت متوسطه، پلیپ نداری استخوانی هستی شاید یذره نوگ بینیت گوشتی باشه، ضخامت پوستت متوسطه و خوبه. غضروفامو گفت خیلی خوبه دوتا دماغو میتونی غضروف بدی🤪.
گفتم پایه غضروفی میذارید؟ گفت بله فیکس میکنم پایه رو. گفتم چقدر افت میکنه بعد عمل گفت شاید دو میل. گفتم پس اونایی ک سر بینی بالامیبرن و میگن بر اثر جاذبه میاد پایین چی؟ گفت اونا تکنیکای قدیمیه الان اینطوری نمیشه. گفتم انحراف کامل درست میشه گفت تقریبا،گفتم یعنی چی؟ گفت اینکه بخواد توظاهر مشخص بشه نه ولی ممکنه یذره از تو بمونه ،گفتم بعضیا انحرافشون برمیگرده چی؟ گفت مریضای من اینطوری نیستن. گفت انحراف برای اینه که کلا برگرده ،مگر اینکه دکترش خیلی خوب باشه(یعنی خودش😂)
گفتم چرا بعضیا بعد عمل قوز درمیارن یا میمونه ی مقداریش انگار. گفت اون چیزی نیست درست تراش میدیم اگه موند ی سال بعد ترمیمش میکنیم یا امپول میزنیم بره تو!
پروجکشنو گفت کلا خیلی دست نمیزنه چون تنفس به مشکل میخوره.
بعد گفت داری میترسونیم با این سوالات. اگه قرار باشه هر مشاوره ای اینطور باشه ک تا شب بریم خونه دیوونه میشیم😂🤪.
گفتم چرا بعضیا بعد عمل بدون سرماخوردگی آبریزش میگیرن،گفت اینارو دیدی یا از حرف اینو اونه؟ گفتم دیدم،گفت ۱۰ هزار تا مریضی ک جراحی کردم تاحالا اینطوری نشدن🙃.
گفتم چرا بعضی از بینیها کلیپسی میشن؟ گفت بخاطر اینه ک زیادی بافت و غضروفارو برداشتن بجا اینکه غضروفا پوستو بالا نگه داره پوست شل میشه میافته ،حالت کلیپسی میشه.
بعد مدت زمان عملو پرسیدم گفت مدت زمان عمل ۴۵ دقیقه اس برا استخوانی کم کار برا کسی ک انحراف و قوز و پهنا و اینا داشته باشه ۱.۳۰ تا دوساعته.
گفتم کورتون میزنین معمولا گفت بله لازم باشه میزنیم.گفتم چرا گفت بسته به بدن فرده.بعضیا کورتون لازمن . گفت بعضیام چندبار، بعد گفتم ضرر نداره فرورفته بشه گفت فرورفته میشه موقته بعد ۶ ماه برمیگرده درست میشه.
گفتم چرا به بعضیا کلاژن ساز میزنن گفت اون تصمیمات بعداز عمله الان ک نمیوونم بگم چطور میشه یا نمیشه،شاید برای تو هم لازم باشه. گفتم ممکنه ی طرف فرورفته بشه و کلاژن لازم بشه گفت هرچیزی ممکنه🤪
تفاوت کلاژن ساز و ژل یا همون فیلرو پرسیدم گفت یذره فرق داره فیلر فقط پر میکنه.کلاژن ساز ی ذره بافتو تحریک میکنه ک خودشو بسازه.
گفتم اون دو نقطه بعد عمل کنار بینی چیه گفت تو آخه ب اینکارا چیکار داری 😂 گاهی ازونجا استخوانو میتراشم
گفتم چرا نخ از سر بینی بعضیا میاد بیرون گفت اخه تو اینارو کجا دیدی😬 اون تکنیک جراحیه برا نگه داشتن وگرافت گذاری و پایه گذاری سر بینیه.
گفتم اون قسمتی ک پره های بینی به صورت وصل میشه بعضیا فرورفته اس انگار تحت فشاره،چرا اینطوریه؟ گفت بافت بیش از حد برداشته شده ک اینجوری میشه.
گفتم کسی ک الرژی داره شما برا شاخکها چیکار میکتید؟ گفت اسپری هست باید بزنید الانم میتونی بزنی.گفتم اصلاح یا سوزاندن یا ... چی؟ گفتقدیم ازین کارا میکردن، اصلا من اینکارو نمیکنم شاخکها هوای بینیو گرم و مرطوب میکنن. بسوزونیش کارکردشون مختل میشه.
بعد گفت دماغت کار داره زیاد و دماغ خوب میدونی چه دماغیه؟ ی دماغ استخوانی ک فقط ی قوز داشت نشون داد گفتم هب این ک کوچولو موچولوعه کاری نداره تازه لذت بینی پرکارو شما میبرید ک روش کار کنید و اخرش ازو دماغ یه دماغ خوب دربیارید😂🤪
گفت نکنه میخوای بعد عمل انقدر سوال بپرسی؟!من حوصله انقد سوالو ندارم بعد عملا؟میترسونه ادمو اینطور مریضا 😁😅

 دیگه خدافظی کردمو تامام😁
خلاصه هزینه رو از منشی پرسیدم گفت ۱۵ میلیونه و گفتم اگر کسی پولیپ داشته باشه ۱۰ تا ۱۲ میلیون اضافه میشه چون نیاز ب دستگاه اندوسکوپ داره.

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لطف داري دوست گلم. توي اين مدت   اگر به اشتراك گذاشتن تجربيات و مطبگرديام حتي به يك نفر در ا ...


شایلیلن جا به شخصه خیلی به من کمک کردی ، من یه دکتری و برای عمل انتخاب کرده بودم که روزی هزار بار خداروشکر میکنم که اومدم اینجا به شما و بقیه دوستان آشنا شدم و باعث شد پشیمون بشم 


خیلی خیلی از همه ی کسایی که تجربیاتشونو میگن ممنونم

بهترینا براتون اتفاق بیوفته

مطب گردی => دکتر نادریان و دکتر نوری (صفحه 2773) ، دكتر احمدي ( صفحه ٢٩٤٨ ، 2961) ، دكتر سجاديان و دكتر پريسا اميديان (صفحه ٢٩٥٢)  ، دکتر عامری ( صفحه 2961 )  ، دکتر جهانیان (2967)، دكتر نجات پور (٣٠٩٠) ، دكتر كاميابي (صفحه ٣٠٩٦)  ، جراحی دکتر کامیابی (5شهریور 99)

دوستان یه موردی میخواستم بگم که نمیدونم بدردتون میخوره یا نه

چون خودم تازه متوجه شدم

تمام دکترا بیمه هستن این یعنی وقتی دکتری بینی شمارو یا هر عملی خدای نکرده خراب میکنه شما می تونید رایگان با همون دکتر ترمیم انجام بدید یا پول عمل و بهتون بدن شما برید پیش کسی دیگه و اینکارو بکنید

یکی از دوستان که تازه اشنا شده بودم یه دکتر بینیشو خراب کرده بود یک بار خودش ترمیم کرد ولی باتوجه به ایکه دوباره خراب کرده بود طرف شکایت میکنه و پولشو میگیره میره پیش دکتر دیگه 


این شاید بدردتون بخوره که خدای نکرده اگه از عملتون ناراضی هستید حتما پیگیری کنید که حداقل ضرر مالیتون تا حدی جبران بشه

مطب گردی => دکتر نادریان و دکتر نوری (صفحه 2773) ، دكتر احمدي ( صفحه ٢٩٤٨ ، 2961) ، دكتر سجاديان و دكتر پريسا اميديان (صفحه ٢٩٥٢)  ، دکتر عامری ( صفحه 2961 )  ، دکتر جهانیان (2967)، دكتر نجات پور (٣٠٩٠) ، دكتر كاميابي (صفحه ٣٠٩٦)  ، جراحی دکتر کامیابی (5شهریور 99)

وای من  خیلی دوس دارم بینیمو عمل کنم ولی از اونجایی که دندونام هم به ارتودسی نیاز داره یکی از دندو پزشکا گفت ممکنه بعد از ارتو بینیت کج بشه 

الان دوباره رفتم تو حالت انتظار

چندساله دنبال اینم عمل کنم  

مطب گردی => دکتر نادریان و دکتر نوری (صفحه 2773) ، دكتر احمدي ( صفحه ٢٩٤٨ ، 2961) ، دكتر سجاديان و دكتر پريسا اميديان (صفحه ٢٩٥٢)  ، دکتر عامری ( صفحه 2961 )  ، دکتر جهانیان (2967)، دكتر نجات پور (٣٠٩٠) ، دكتر كاميابي (صفحه ٣٠٩٦)  ، جراحی دکتر کامیابی (5شهریور 99)
مرسی از توضیحات خوبت 


خواهش میکنم عزیزم

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

اگه میخواین ارتودنسی یا عمل فک انجام بدید حتما قبل از بینی باشه حتما دوستم اول بینی شو طبیعی عمل کرد بعد ارتودنسی و عمل فک بینیش یهو تییییز و یکم کج شد  

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔
دکتر شهرجردی چطوره


خوب نیست

 یکی از بچه ها روزی ک رفته بود باهاش وقت عمل بگیره و حتی پولم واریز کرده بود یهو ی گروه ۸ نفری از ناراضیاش اومدن تو مطب و شکایت از ظاهر بینی و تنفساشون داشتن و هرچی هم ابراز ناراحتی میکردن منشی هیچی نمیگفته و دفاعی نمیکرده،انگار میخواستن شکایت هم بکنن از دکتر.

لطفا امضامو بخون:لطفا کاربرای زیر ۲۰ سال منو ریپلای نکنید/کاربرای متعصب،بددهن و بی فرهنگ هرگز منو ریپلای نکنید. در پیش باطلان جهان حرف حق مگو / منصور شد هلاک ز حق گفتن این چنین🕊🖤   اگر نه لایکتون کردم نه پاسخی دادم به احتمال خیلی کم ندیدم نوتیفتون رو یا موافق نبودم... و به احتمال خیلی زیاد شایسته جواب دادن ندیدمتون.../  درخواست دوستی نمیپذیرم حتی شما دوست عزیزم🧡 /

بچه ها راجع به دکتر عالیان اطلاعاتی ندارید؟

کسی مطبش نرفته؟

مطب گردی ها  دکتر بنیادی و نادریان صفحه ۲۹۰۰ دکتر تقوی یحیوی رجایی غلامر ضا احمدی قارونی  سامی  ۲۹۰۲      دکتر برزنجی ابیانه ۲۹۰۳        

سلام دوستان خواهش میکنم هر کسی عمل ترمیمی داشته راضی بوده لطفا بیاد بهم بگه🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏من تصمیم به ترمیم با دکتر جواد امیری زاد دارم خواهش میکنم کسی با دکتر ترمیم کرده بیاد بهم بگه🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

سلام دوستان خواهش میکنم هر کسی که عمل ترمیمی داشته راضی بوده لطفا بیاد بهم بگه 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 من تصمیم گرفتم با دکتر امیری زاد ترمیم کنم خواهش میکنم کسی با دکتر ترمیم کرده بیاد بهم بگه 🙏 🙏 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون سوخته

_r_m | 51 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز