2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5163010 بازدید | 66738 پست
چقدر هزینه ش زیاده سرکارات هم همین قیمته راستکاری هم میگن همین طوره 

سرکارات هم اره تو همین قیمتاست ولی فک و صورته و خراب هم داسته، راستکاری زیاد با اینا قابل قیاس نیست. به نظرم قیصری بهتره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بودجه محدودی دارم حتی فکرکنم کرج عمل کنم که ارزونتره. نمیدونم که واقعا ملاکه که دکتر چقدر میگیره؟ میگن نیست اما نمیدونم آخه قیمته  یه دکتر 8 تومنی کجا یه دکتر 35تومنی کجا. یوهو استرس میگیرم کاشکی وضعیت مالیم جواب میداد .کاشکی میشد برم مطب دکتر زینلی بشینم ببینم اینا که از ما بهترون هستن دماغشون چی درمیاد؟؟؟؟؟؟؟

ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

من بودجه محدودی دارم حتی فکرکنم کرج عمل کنم که ارزونتره. نمیدونم که واقعا ملاکه که دکتر چقدر میگیره؟ ...

بنظرم با تجربه ۲۹سال زندگیم بهت میگم در اطراف همکارا دوستان و فامیل اکثرا دخترا جوان دیدم عمل کردن پیش هردکتری که معروف شده مثلا سرکارات و شیروانی.ولی باور کن بینی هاشون به ترمیم رسیده تاحدودی شانسه...دکترای پولکی من کلا قبول ندااارم چون بنظرم پزشکی که قسم خورده باید وجدان و شرافت هم داشته باشه 

من بودجه محدودی دارم حتی فکرکنم کرج عمل کنم که ارزونتره. نمیدونم که واقعا ملاکه که دکتر چقدر میگیره؟ ...

من‌یه نمونه از کارای زینلی رو دیدم چند سالِ پیش ۲۰ میلیون داده بود و بینیش اصلا خوب نبود باور کنید این دکترای معروف خیلی هم آش دهن سوزی نیستن .امیدوارم یه دکتر عالی پیدا کنید

جراحانی که رفتم: کوچک زاده ثابتی فرهنگ غلامرضا احمدی زینلی میلانی امین آمالی ملکی عالیان ب ...

عزیزم عالیان میلانی و احمدی رو بگو چطور بودن؟

دکتر عالیان مثله کارهای آخر پیجش بود؟

بینی های دکتر احمدی زیادی سربالا نبود؟

مطب گردی ها  دکتر بنیادی و نادریان صفحه ۲۹۰۰ دکتر تقوی یحیوی رجایی غلامر ضا احمدی قارونی  سامی  ۲۹۰۲      دکتر برزنجی ابیانه ۲۹۰۳        
منكه بيش از يكماهه عمل كردم و كماكان دارم استفاده ميكنم. دكتر هم گفت بازم استفاده كن... شستشوي بيني ...

سلام شايلين جان گويا شما از بيمه تكميلي استفاده كرديد ميخواستم ببينم بيمه تكميلي تون چي بود و چقدر از هزينه عمل رو پرداخت كرد و علت استفاده تون چي بود كه شامل بيمه شديد؟؟
آخه منم بيني ام انحراف داره ميخواستم ببينم شامل ميشه؟؟
قبلا از پاسخگوييتون سپاسگذارم❤️❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز