در صورت نیاز هر گونه سوال خود را با آیدی تلگگگرام:manip30 در میان بگذارید
پست دوم مربوط یه قوانین تاپیک
پست سوم مربوط به اطلاعات تاپیک هست
با تشکر از همراهیتون
manip30
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید
بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام
telegam ID:manip30
اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام
موفق باشید
نازنین جون شما که زیاد تحقیق کردین در مورد دکتر قارونی چیزی میدونین ؟؟ من دو هفته اس تو اینستا دربار ...
عزیزم دکتر قارونی همونجوری که خودت گفتی زیادی طبیعی کاره و فقط ایرادات بینی رو برطرف میکنه.برای کسایی که قیمت معقول و کار طبیعی میخوان یه گزینه خوبه.من مطبش نرفتم ولی تو اینستاگرامش کامنتهای ناراضی هم دیدم واسه همین ترسیدم.اما برداشت خود من اینه که ناراضیهاش بیشتر واسه زیادی طبیعی بودن بینی هستن
شرح مطب گردی های من:دکتر امید ابراهیمی،دکتر هومن فرهنگ مجد،دکتر بهزاد فرخی(صفحه ۲۷۷۹) دکتر غلامرضا احمدی،دکتر حسن عامری،دکتر کمال کوچک زاده(صفحه ۲۷۸۰)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خواهش میکنم ایشون فقط کرمانشاه ویزیت میکنن جراحی تهرانه اونم یه روز در هفتس دندونپزشکا با جراحی اصلا ...
چقدر قیمتش بالاس...
راستش دقیقا نمیدونم عزیزم که دندونپزشکا چه جوری اصلاحش میکنن ولی حدسم اینه با جراحی فک.
ببین به نظر من شما یه بار پیش یک جراح و دندانپزشک برو مشاوره(حتما جراح هم باشه)ببین چی بهت میگه و بهش بگو که متخصص گوش و حلق و بینی بهم گفته با جراحی بینی برات درست میکنم.ببین نظرش چیه
شرح مطب گردی های من:دکتر امید ابراهیمی،دکتر هومن فرهنگ مجد،دکتر بهزاد فرخی(صفحه ۲۷۷۹) دکتر غلامرضا احمدی،دکتر حسن عامری،دکتر کمال کوچک زاده(صفحه ۲۷۸۰)
بچه ها من نظرم از خالقی و منافی رفته سمت قارونی و کمال هادی بعد تعطیلات میخوام پیششون مشاوره برم ف ...
عزیزم من ۲۸ مهر با قارونی نوبت عمل دارم ولی فعلا تحقیقاتم رو ادامه میدم و تا مطمئن نشم نمیرم عمل .اگه رفتی مطب حتما بیا شرحشو بگو. من که ی بار رفتم همه راضی بودن . صفحه شرح مطب گردیم تو امضام هست. یکی دو نفر تو اینستا ناراضی بودن که وقتی باهاشون صحبت کردم به این نتیجه رسیدم ی جورایی دارن الکی ایراد میگیرن از طرفی دقیقا نمیگفتن مشکلمون چیه و عکس هم نمیدادن بعدش فقط میگفتن ناراضی هستیم