2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161440 بازدید | 66733 پست

بچه ها من از لطف تک تک‌تون سپلسگزارم. ببخشید که نمتونم تک تک پاسخگو باشم.

ولی نسبت به همتون ارادت دارم...

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

گلاب جون سلام شما رفتید مطب نادریان نظرتون راجع بهش چیه؟

عزیزم من از کار عامری بیشتر از نادریان خوشم اومد 

دونفرم دیدم که بینی شون افت داشت 

بنظرم در اون حدی که ازش تعریف میکنن و پولی که میگیره کاراش خاص نیست 

منو که قبول نکرد کار ترمیم هم فکر نکنم انجام بده یه دختر اومده بود بینی ش هیچ مشکلی نداشت صاف کوچیک و جمع و جور دوست داشت فانتزی بشه من گفتم به این میگه عمل نکن چون اون پیش امید ابراهیمی رفته بود گفته بود عمل نکن ولی نادریان پذیرفت با ۱۹ تومن عملش کن 

اون کار دو ماهه هم که دیدم اصلا به دلم ننشست 

باز به سلیقه هر کسی متفاوته 

عامری بنظرم طبیعی تر و تمیز تر بود کاراش 

کارای سایت عامری قدیمی ن و خوب نیستن برید از نزدیک ببینید

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکتر"حسن عامری" متخصص گوش و حلق و بینی طبیعی کار.مطب خیابان دولت بین دیباجی و اختیاریه.من سر مسیرش ...

منشی عامری بینیش عملی نیست 

مطب عامری به من انرژی مثبت میداد ولی اصلا طراحیش خوب نبود واسه من کلا سایز بینی رو خیلی دست نمیزنه اشکالات رو رفع میکنه 

اونایی که عمل کرده بودن میگفتن زود سرپا شدن 

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔
متاسفانه هنوز همون بادکنکی هستم که بودم.. سفیدی چشمام خون افتاده و هردو کامل قرمز هست! پلکام ورم د ...

شایلین جان اگه انحراف تیغه داشتی احتمالا یه سمت بینیت شاخک ها بزرگ شده و دکتر شاخک ها رو کوچیک کرده و این خونریزی مربوط به اونه هیچ نگران نباش من همسرم انحراف بینی شو عمل کرد اون سمتی که انحراف نداشت تا چند روز خونریزی داشت اون تیغه ها رو که در بیاری نفست عالی میشه اونا واسه تقویت تیغه بینیه که انحراف کاملا برطرف بشه در اوردن تیغه ها هم درد نداره یکم چندشه .خیلی خوب شست و شو بده 

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔
متاسفانه هنوز همون بادکنکی هستم که بودم.. سفیدی چشمام خون افتاده و هردو کامل قرمز هست! پلکام ورم د ...

گاز استریل بزار زیر بینیت. تا وقتی ترشح داری

ورم و کبودیم طبیعیه دیگه 

مبارکت باشه عزیزم 

اکانت دوستم هست لطفا در مورد تاپیک های 99 به قبل سوال نفرمایید.

منم اون سمتی ک انحراف داشت سوراخش کیپ بود روزای اول ورمش بیشتر بود  اصلا قطره ازش رد نمیشد 

چشمم خون نیفتاده بود 

چرا ترشح سفید داره چشمت عفونت کرده مگه خدایی نکرده؟

من کل کبودیم زیر چشم راستم بود ک سمت انحرافم بود 

ولی همش میره دیگه سختیش یه هفتس 

بعدش میشی اینه به دست🥴

وضع کلوملام الان متوجه نمیشی

من کلوملام روزای اول انقد ورم داشت مامانم میگفت این چیه گوشت اضافه اورده😂😂😂


اکانت دوستم هست لطفا در مورد تاپیک های 99 به قبل سوال نفرمایید.
متاسفانه هنوز همون بادکنکی هستم که بودم.. سفیدی چشمام خون افتاده و هردو کامل قرمز هست! پلکام ورم د ...


شایلین جان نگران اون خونریزی نباش طبیعی هست برای بعضی ممکنه کمی بیشتر باشه سرت رو زیاد پایین ننداز و بالشی که گفتی عالیه من قبل از عمل عادت داشتم روی شکم بخوابم اگر اون بالش یو شکل رو نخریده بودم احتمالا دماغم کنده می شد😁😁😁😁آب کرفس رو با سیب یا هویج قاطی کن بخور عالیه.من یکبار سزارین شدم دقیقا بعدش همین حالت عطش و تب رو داشتم ممکنه به خاطر خونریزی سر عمل باشه بدن برای جبران اون خون به مایعات بیشتری نیاز داره و اون حالت تب آلودگی به خاطر این ممکنه باشه.برای ترمیم بافت ها خیلی ها خوردن کله وپاچه و خصوصا آبش رو توصیه می کنن و خوردن مکمل زینک و ویتامین سی(وقتی خونریزی ها تقریبا قطع شد قبلش بهتر ویتامین سی خورده نشه) برای ترمیم پوست عالیه فکر کنم بعد از برداشتن محافظ بیرونی بینی و محافظی که داخل بینی برای جلوگیری از چسبندگی برات گذاشتن روند بهبودی سرعت می گیره فکر کنم داخل بینیت به خاطر انحراف کار بیشتری انجام شده لذا 😁😁😉خونریزی هم بیشترِ.اینهمه نوشتی تهش ما رو تو خماری گذاشتیا نگفتی بالاخره پیش کدوم دکتر رفتی😁😁😁😁

بچه ها من نظرم از خالقی و منافی رفته سمت قارونی و کمال هادی

بعد تعطیلات میخوام پیششون مشاوره برم

فقط یه سوالی ازتون دارم

کسایی که مطب گردی میکنن بدون مشاوره منشی ها بهتون گیر نمیدن چرا اومدید ؟ یا از قبل باهاشون هماهنگ میکنید

من خیلی دوسدارم برم ولی فک میکنم بهم گیر میدن


یه سوال فنی دیگه ؟ از کجا متوجه میشید دکتر روزی چنتا عمل انجام میده ؟

من برام تقریبا مهمه ،  دوس ندارم مثه کارخونه سری کاری کنن ، والا   

مطب گردی => دکتر نادریان و دکتر نوری (صفحه 2773) ، دكتر احمدي ( صفحه ٢٩٤٨ ، 2961) ، دكتر سجاديان و دكتر پريسا اميديان (صفحه ٢٩٥٢)  ، دکتر عامری ( صفحه 2961 )  ، دکتر جهانیان (2967)، دكتر نجات پور (٣٠٩٠) ، دكتر كاميابي (صفحه ٣٠٩٦)  ، جراحی دکتر کامیابی (5شهریور 99)

از وقتی هم این دخترخانم زیر عمل فوت شدند استرس گرفتم

من قبلا سابقه عمل لوزه داشتم و وسط عمل حتی بهوش میام

و کل عمل خراب میکنم و دوباره بیهوشم میکنن با دوز بالا


میترسم اتفاقی برام بیوفته و اونوقت همه شوهرمو مقصر بدونن  

مطب گردی => دکتر نادریان و دکتر نوری (صفحه 2773) ، دكتر احمدي ( صفحه ٢٩٤٨ ، 2961) ، دكتر سجاديان و دكتر پريسا اميديان (صفحه ٢٩٥٢)  ، دکتر عامری ( صفحه 2961 )  ، دکتر جهانیان (2967)، دكتر نجات پور (٣٠٩٠) ، دكتر كاميابي (صفحه ٣٠٩٦)  ، جراحی دکتر کامیابی (5شهریور 99)
چه جالب من نمیدونستم کرمانشاه هم مطب داره.ممنون عزیزم بابت آدرس و شماره🙏❤ در مورد طرح لبخند من اصل ...


خواهش میکنم ایشون فقط کرمانشاه ویزیت میکنن جراحی تهرانه اونم یه روز در هفتس دندونپزشکا با جراحی اصلاحش میکنن؟بوتاکسو شنیدم قبمتشون بالاس متاسفانه گفتن18-20

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز