2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161391 بازدید | 66733 پست
چه جالب من تو بروشور بعد از جراحی دکتر فرهنگ برعکس اینو خوندم در مورد آبمیوه ها... پس شایلین جان حا ...

اب کرفس به شدت ضعف میاره من روز سوم چهارمم میخوردم ولی اگه توش عسل نمیریختم میفتادم 

حالا جالب اینه قرص اناهیل درواقع همون اناناسه! چجوری دکترش گفته اناناس جوش میزنه 😕من چیزایی ک میخوردم اون دوران فرنی ،سوپ ،پوره اناناس ،پوره سیب زمینی، نان تست، خامه، مربا،عسل ،موز له شده شیرموز  برنجم نیم دونه درست میکردیم ک نرمتر باشه ،ماهیچه،کباب ،ماهی ،خلاصه هر خورشتی ک نرم باشه با پلو نیم دونه و قاشق کوچولو ،اب اناناس

قشنگ تا یکماه و دو هفته ای این روال رو ادامه داد و رعایت کردم 

یه چیز دیگه من دو هفته اب کرفس خوردم اونم خالص

یه چند روزم اون اوایل عمل 

تاثیر=صفر

تاثیر روحی=۱۰۰ 


همینطور بابونه

😂😂😂😂

به خودتون فشار نیارید سر خوردنش

ورم فقط و فقط به مرور میره

نمک نخورید سس و سرخ کردنی هر چیزی ک باعث مشید از خواب ک بیدار شید صبحا پشت پلکتوم ورم کنه بعد عمل رو بینیتون تاثیر میزاره 

برای جوش صورت

بعد عمل اصولا نمیتونی اب بزنی صورتتو 

بهترین کار استفاده از پد ارایشی و میسلار واتره ک من خودم بایودرما استفاده میکنم 

وقتی پوستتونو باهاش پاک کردید حالا با یه استکات اب جوشیده سرد شده و پنبه یا همون پد ارایشی رو پوستتون بکشید عین گل تحویل بگیرید روزی دوست بار بکنید اسنکارو جوش نمیزنید

اگه سر و کله جوش پیدا شد یک بسته محلول کلیندامایسین و سر گوش پاک کن میزنید توش و فقط رو جوشا میزنید 

این بود انشای من😂

اکانت دوستم هست لطفا در مورد تاپیک های 99 به قبل سوال نفرمایید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من که اصلا اشتها ندارم.. آب کرفس نخوردم زیاد دوس ندارم. آب انگور و آب هویج و آب سیب و آب هندوانه و شیر و سوپ ماهیچه و ماست خیار و پوره آناناس و پوره انبه.

اناهیل همون قرص اناناسه، ولی من طبیعیشو مصرف کردم. من پوستم چرب و مستعد جوش هست احتمالا برای همین گفته گرمی کمتر بخورم...

البته دروغ چرا؛ امروز نذری فسنجون اورده بودن درب خونه‌مون منم که عاشق فسنجون! همه گفتن نمیتونی بخوری ولی من بزور توی لپم جاش دادم دوتا قاشق خوردم که منجر به خونریزی بینی‌م شد؛ اما راضی‌ام😁

نسبت به دیروز خیلی بهترم ورم کم شده ولی بنظرم باید دوره‌اش رو طی کنه..

مزیت آب و مایعات این هست که چون مدر هستند دمای بدن رو تعدیل میکنن و از تب جلوگیری میکنند.

لذا (آمین بیاد تو نوشتم لذا رو😁) فکر میکنم هر مایعاتی که دستم میرسه خوبه خوردنش...

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

من که اصلا اشتها ندارم.. آب کرفس نخوردم زیاد دوس ندارم. آب انگور و آب هویج و آب سیب و آب هندوانه و ش ...

شایلین با قاشق کوچولو حتما غذا بخور 

اکانت دوستم هست لطفا در مورد تاپیک های 99 به قبل سوال نفرمایید.
من که اصلا اشتها ندارم.. آب کرفس نخوردم زیاد دوس ندارم. آب انگور و آب هویج و آب سیب و آب هندوانه و ش ...

😁😁😁😁😁

مایعات خیلی بخور من تا چند وقت بعد از عملم بیرون که می رفتم در ظرف کمتر از دوساعت باید خودمو می رسوندم دسشوری😁😁😁😁یعنی تا این حد.من تو دوهفته سه کیلو حدودا کم کردم منم بی اشتها بودم تقریبا شده بودم ۴۷ کیلو.

به من گفت ۱۵ چون بینیم غضروف گوشم لازم داره بخاطر اصلاح کج بودن ولی بقیه رو ۱۲و نیم گرفته بود  ...

ولی خوب میگیره برای ترمیم.به من هم گفت چون انحراف داری یه تومن بیشتر میشه

شرح مطب گردی های من:دکتر امید ابراهیمی،دکتر هومن فرهنگ مجد،دکتر بهزاد فرخی(صفحه ۲۷۷۹)  دکتر غلامرضا احمدی،دکتر حسن عامری،دکتر کمال کوچک زاده(صفحه ۲۷۸۰)
عزیزم رو قسمت منو یعنی همون سه تا خط موازی تو بخش"نی نی سایت من" کلیک کن و بعد برو تو لینک اطلاعات ک ...

ممنونم عزیزم😘😘

شرح مطب گردی های من:دکتر امید ابراهیمی،دکتر هومن فرهنگ مجد،دکتر بهزاد فرخی(صفحه ۲۷۷۹)  دکتر غلامرضا احمدی،دکتر حسن عامری،دکتر کمال کوچک زاده(صفحه ۲۷۸۰)
اب کرفس به شدت ضعف میاره من روز سوم چهارمم میخوردم ولی اگه توش عسل نمیریختم میفتادم  حالا جالب ...

دوست من بعد از عمل دکترش بهش گفت آب کرفس نخور(دکتر نادریان) بعد میگفت چون شنیده بودم که ورم رو کم میکنه یواشکی از مامانم میرفتم میخوردم ولی میگفت متاسفانه به شدت صورتمو لاغر کرد.مجبور شد بره به صورتش چربی تزریق کنه.

شرح مطب گردی های من:دکتر امید ابراهیمی،دکتر هومن فرهنگ مجد،دکتر بهزاد فرخی(صفحه ۲۷۷۹)  دکتر غلامرضا احمدی،دکتر حسن عامری،دکتر کمال کوچک زاده(صفحه ۲۷۸۰)
چقدر قیمتش بالاس... راستش دقیقا نمیدونم عزیزم که دندونپزشکا چه جوری اصلاحش میکنن ولی حدسم اینه با ج ...

بله متاسفانه بالاس  آره حتما میرم خدابخاد

جراحی فک خیلی سخته و پر هزینه...

کسایی که عمل کردن سوال دارم ...

نوک بینی تا چه مدت بعد عمل سفت میمونه؟

این که چپ و راست سفتیش فرق داشته باشه طبیعیه؟

کسی بوده سوراخش بالاتر بوده بعد درست شده باشه؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792