2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162786 بازدید | 66735 پست
خیلی عجیبه که با همه نارضایتی من و خانمی مثل مرضی که اینجا پست گذاشته بازم برای بقیه درس عبرت نمیشه اولش فکر میکردم شاید من دکترم بی سواد بوده و اگه پیش دکتر دیگه رفته بودم صورتم خراب نمیشد ولی الان به این نتیجه رسیدم عملم کلا اشتباه بوده و براتون کلی گزینه میارم که طرف به عمل دوم یا سوم کشیده شده با اینکه جراحش عالی بوده به نظر من عمل بینی میتونه بزرگترین اشتباه یه آدمی باشه که به بهونه زیباتر شدن که اونم تضمینی نیست زیر تیغ جراح بره هیچ جراحی نمیتونه چهره کاملا بی نقص درست کنه و تقریبا ۹۰ درصدبینی عمل شده تابلو هستند چهره خدادادی و طبیعی همیشه قشنگتره
موافقم بهارجون باد خودم برم ولی من شاغلم وقت زیادی بعد از ظهر برام نمیمونه بخاطر همین میخوام از تایید شماها استفاده کنم و چنتا دکترو انتخاب کنم . دکتر هرمزی ایده آل منه که با خیال راحت میتونم بینیمو بسپرم بهش . اما الان ایران نیستن و شهریورم که بیاد تازه باید منتظر بمونم جواب ایمیلمو بدن و اگر قبول کنن ویزیت بشم تازه .... دکتر عباسی هم ویزیت شدم و گفت که بینیم میتونه 100% اون چیزی که میخوام بشه چون توقعم بالا نیستش . قیمت هم 6.5 داد بهم . عکسای سایت دکتر میلانی رو دیدم اونم زیبا بود . و حالا میخوام با کمک شما دوستام چنتا جای دیگه هم ویزیت بشم تا در نهایت به ایده آلم برسم. مرسییی دوستام

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سارا جون قبول دارم که اگز بینی به عمل احتیاجی نداشته باشه عمل کردن یه اشتباهه محضه ولی برای منی که بینیم شکسته و تازه بعد از 10 سال فهمیدم علت تنفسای بدم زمان سرماخوردگی انحرافی بود که دارم . :)
پریسا جان من جای شما بودم هیچوقت عمل نمیکردم یکم برو درمورد عوارض عمل بینی بخون یا جراحیای ناموفق عکساش توی خیلی سایتها هست برو ببین یا یه پیج تو اینستا هست به اسم جراحان پرریسک برو ببین شاید نظرت عوض بشه مامان من هم به شدت مخالف بود ولی به حرفش گوش نکردم و انگار کر شده بودم و هیچی جز عمل نمیدیدم الان خیلی پشیمونم و بزرگترین آرزوم برگشتن به فبل عمل هست وقتی عکسام میبینمبه خودم میگم چقد خوشکل بودم چرا این همه زیبایی نمیدیدم دوست دارم ورزش کنم برم استخر دوست دارم مثل قبل خوشحال باشم وولی تمام روزم با حسرت گریه میگزره به نظر من یه بینی عمل شده هرچقد هم زیبا باشه بازم چهره طبیعی یه چیز دیگست
ترمه جان سلام ، عزیزم یه سوال داشتم روزی که بخیه های بینیتون رو کشیدید و اون قالب رو از روی بینی برداشتن آیا روز بعدش بینی ورم میکنه . آخه من جایی خوندم اسپیلنت یا همون قالب پلاستیکی جلوی ورم رو میگیره و پس از برداشتن بینی ورم میکنه . شما هم قبلش رفتی حمام ؟
واااای پس حتما دکتر واسه من فردا بعد درآوردن اسپیلنت ماساز و فشار دردناک میده،خدایا کمکم کن
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
پریسا جان خوب از نظر من با خوب از نظر هرکس دیگه ای فرق داره، اول اول که عمل نکن، منم انگ احراف به خودم زدم تا خانوادم راضی بشن عمل کنم/ الان می گم نمرده بودم که داشتم زندگیم و می کردم، بهترین موقعیت و زندگی و داشتم خودم خراب کردم با سارا کاملا موافقم هر چه قدم طبیعی چهره قبل ادم نمیشه من قوز داشتم تمامی شیرینی و نمک صورتم همون قوز بود که زده قوس دارش کرده به هر حال از دکترایی که ویزیت شدم فقط نادریان بهم گف بقیه اجزای صورتت اونقدر قشنگ هس که بینیت توش گمهو عمل نکنم قیمت 13 بهم داد تا پشیمون شم (کاش گوش می کردم) بقیه از دم گفتن بیا عمل نمونه دکتر سازگار طبیعییاش و خیلی دوس داشتم کاملا طبیعی بودن اما واسه تحقسق رفته بودم مطبش منشیش رسما بیرونم کرد که یه رب بیشتر نمیشه تو مطب بشینی دکتر یزدانفر باز خدا پدرشو بیامرزه گف ممکنه به ترمیم بکشم، خیلیا رو دیدم ازش راضین ولی باز سلیقه ایه من مدلایی که عمل می کنه رو طبیعی نمی دونم دکتر فرهنگ یعنی عالی ویزیت میکنه. نمونه هاش رو خوشم نیومد ولی خدا خیرش بده ویزیتش رایگانه اما سی تی اسکن منو برام کاملا توضیح داد کاری که هیچ کدوم از اونایی که حق ویزیت دادم نکردن وبزبت شدن پیشش بد نیست دکتر احمدی هم مدلاش اون طبیعی که من دنبالش بودم نبودم هیچ بینی بینی خود آدم نمبشه حتی اگه بهترین بینی رو برای آدم دکتر درست کنه دروغه خنده عوض نمیشه، مدل چشم عوض نمیشه همش دروغه چشلتونو وا کنید تو رو خدا من زمستون 94 همین تاپیکای نینی سایتو می خوندم نزدیک 4000 صفحه خوندم کلا جو عمل بود و من و هل می داد برای عمل الانم مینه جو تاپیک برای عمله اما به چه قیمتی یه کم فک کنید
خدایا وفتش نشد هنوز؟ :(
ماجرای عمل بینی من بعد از 6 بار مطب دکتر صادقی رفتن و دیدن انواع و اقسام نمونه های طبیعی تا نیمه فانتزی و ویزیت شدن با دکتر اونم دو بار رفتم زیر تیغ هنوز که هنوزه بعد چهار ماه باورم نمیشه منی که این قدر حساس بودم و 28 سال از انگ دماغ عملی بدم میومد رفتم زیر تیغ تو بیهوشی داشتم خواب میددم تا به وش اومدم متخصص بیهوشی خندش گرفته بود می گف خواب می دیدی؟ (اینقدر عمل مسخره اس و فک نکنید درد داره) اصل کار بعد عمله 4 روز اسپیلت داشتم و دو روز چسب و همین تو لخش از مامانم اینه خاستم و تو گیجی دیدم خودمو ترسیدم گفتم برو بابا دارم خواب می بینم (کاش خواب بود) زده دماغمو کوبونده به چی که خودش دوس داشته واسم ساخته فانتزی سر بالا کوتاه در حالی که من فوق طبیعی و فقط رفع عیب می خواستم تو ویزیت های بعد عمل همش میگه طبیعی خواستی اینم طبیعیه انگار از شکایت می ترس میگه به هر کس می خای بگو من دفاع می کنم از عملم در حالی که درد من این نیست دماغم رف به چه دردم می خوره دیه، کوبوندن دکتر یا هر چیز دیگه... و هنوز که هنوزه دنبال قیافه خودم توی اینه هستم
خدایا وفتش نشد هنوز؟ :(
نانالا جان . مرسی از جوابت ممنون میشم که بقیه دوستان اگر میخوان جواب مخاطبی رو بدن اولش اسمش رو بنویسن. قربونتون برم. سارا جون. خیلی ناراحت شدم . من هم یوشی عمل کردم .خیلی بد عمل کرد . خیلی . ناراحتم . کاش بیشتر تحقیق میکردم. الان دنبال ترمیم هستم .خسته شدم . خسته . دوستای خوبم یه نظر بدبد. برم پیشه میلانی یا سجادیان . یا غیر از اینا؟ خسته شدم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز