2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162800 بازدید | 66735 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

Marzi khanoom پس شما راضی نیستی بعنی گفتی طبیعی و بهتون فانتزی تحویل داد :( من منتظر کلانتر هرمزی هستم گرچه تا منو قبول کنه میشه سال بعد شاید دوستان کسی پیش حامد عباسی رفته؟ راضیه؟
پریسا جون: من فوق طبیعی می خواستم و فانتزی کرده، به بعضی چهره ها فانتزی میاد اما چهره ساده من رو چه به فانتزی، نه شخصیتم به فانتزی می خوره نه فرهنگ خانوادم واسه عمل هیج وقت دیر نیست/ عجله نکن تحقیقاتتو کامل بکن
خدایا وفتش نشد هنوز؟ :(
سلام دوستای گل. امیدوارم خوب و خوش باشین. من مدتهاست خواننده خاموشم. بعد از چند سال بالاخره عمل کردم البته من مشهدم. 4 خرداد پیش دکتر بخشایی عمل کردم/ به جرا میتونم خیلی خیلیی راحت بود. کلا دکتر بسته عمل کرد بینی منو و هیچ برشی از بیرون نداشتم/ از زمانیکه چشم باز کردم تامپون نداشتم و به راحتی نفس میکشیدم. بعدشم فوق اعاده راحت بودم. حتی رمز بعدش چلو کباب خوردم. ورممم خیلیییی خیلیی کم داشتم کبودی هم نداشتم. کلا دست دکتر برام خیلی سبک بود. علت انتخابمم این بود که فوق طبیعی عمل میکنه. الان ایرادای بینی منو گرفته و جالبه حتی نزدیکترین افراد بعهم نفهمیدن عمل کردم. فقط میگن چیکار کردی خدشگلتر شدی. درصد رضایتم 100 درصده. کمی هم نوک دماعم ورم داره هنوز. اهان اینم بگو دماغ من گوشتی بود یک گوله سر دماغم بود اینثدر از این تاپیک استفاده کردم دلم نیومد منم تجربه امو نگم فقط پیشنهاد میکنم اگه خیلی میترسین فقط و فقط پیش دکتری برین که طبیعیه طبیعیه عمل کنه. همین امیدوارم موفق باشین
قیمتی ترین جواهری که میتوانید بر گردنتان بیندازید...دستان فرزندتان است.
ترلان جان اگه کار طبیعی میخوای یک سر به سایت و صفحه اینستگرام دکتر مهدی بخشایی بزن البته بازم تاکید میکنم اگه فوق طبیعی میخوای
قیمتی ترین جواهری که میتوانید بر گردنتان بیندازید...دستان فرزندتان است.
مرضی جون امیدوارم بینی تو هم کم کم رو صورتت جا بیفته. ولی اگه دقت کنین و کارای زیادی از دکتر مورد نظر ببینین دستتون میاد مدل عملش سامی جان از داخل سوراخ بینی عمل کرده. هیچ برشی از بیرون نداده
قیمتی ترین جواهری که میتوانید بر گردنتان بیندازید...دستان فرزندتان است.
سامی جان برو تو پیج اینستاگرامش فکر کنم اخر هفته ها تهران عمل میکنه. تو پیجش میگن من نمیدونم حقیقت داره یا نه. drbakhshaee البته اینم بگم دکتر فوق العاده بی اعصابیه ولی ارزش داره تحمل کردنش
قیمتی ترین جواهری که میتوانید بر گردنتان بیندازید...دستان فرزندتان است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز