2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162680 بازدید | 66735 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی سمانه جونم من همه بحثای بچه های این تاپیک و کم و بیش از صفحه اولش خوندم ولی خب ممکنه از سال ٩٠ به الان باز خرابکاری داشته باشن یا دیگه کارای بدشون بیشتر شده باشه اینه که خیلی به کمکتون نیاز دارم ادم حساسی نیستم ولی این دقتم تو طبیعی بودن بخاطر اینه که پدرم از خراب شدن بینیم میترسه :( لطفا بقیه هم نظر بدین بازم مرسیییی ❣💋
دوستان عزیز سلام ، میخواستم یکبار دیگه در مورد اطلاعاتی که برای قبل و بعد از عمل گذاشتید تشکر بکنم . من هم ۲۰ مرداد ماه عمل کردم البته کرج . با دکتر کامران اکرمی . بینیم تقریبا گوشتی بود و به من گفت که فقط ۳۰٪ بینیم تغییر میکنه . کلا زیاد دستش به کوچیک کردن نمیره البته نباید زود قضاوت کرد بیشتر بینی هایی که ما در مطب میبینیم تازه عمل کرده و ورم داره . بیشتر بینی ها رو طبیعی عمل میکنه . فردا به امید خدا میرم برای کشیدن بخیه و برداشتن اسپیلنت . امیدوارم اون زیر همه چیز خوب باشه . هزینه دکتر و کیلنیک ۳۵۰۰ شد . کلا توی کرج نرخ دکتر ها برای عمل همین مبلغ هستش . امیدوارم تمام کسانی که دوست دارن عمل بکنن ، عملی خوب و موفقیت آمیز همراه با تنفسی خوب داشته باشن .
ترانه جون من با دکتر آمالی عمل کردم فبل از عمل یه کوچولو انحراف و شکستگی داشتم. امروز یهویی تنفسم خیلی بهتر شد هرچند مونده مثل قبل بشه... من زودتر از شما عمل کردم صبر داشته باش درست میشه. دکترت دکتر خوبیه عزیزم فکر نکنم کسی زیر دستش مشکل تنفسی پیدا کنه نگران نباش
دوستان باید صبور بود ...من روز کشیدن بخیه ( یکشنبه ) خیلی بینیم بزرگ بود... الان یه هوا بهتر شده ... اون روز دکتر دو طرف بینیم گرفت فشار داد داشتم میمردم ...گفت اگه اینطوری ماساژ بدی ورمش میخوابه چون تو استخونت پن بود شکستمش ورم داره ...ولی خیلی درد داشت گفتم قربونت من ورمش صبر میکنم....گفت برا تو تا 4 ماه حتما ورم خواهد داشت ....
.....be brave , even if you are not,pretend to be
بهار جان برو مطب دکتر بشین ...کاراشو ببین .... من خودم فقط پیش همین دکتر رفتم ... ولی نمیدونم شاید کار درست این باشه که پیش چند نفر بری... من بین همکارام که عمل کردند دیدم یحیوی هم بد نیست ...
.....be brave , even if you are not,pretend to be
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز