2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162650 بازدید | 66735 پست
ترانه جان: حالت چطوره ؟ من همیشه پیغامتونو میخوندم خیلی نگران بودی الان حالت چطوره راضی هستی؟ من همچنان شک دارم که چیکار کنم خدا کنه که نتیجه خوبی برات داشته باشه
فرشته نجاتم عشقم بود
سلام من دیروز گچ بینیم را برداشتم و بخیه ها را کشیدم بینیم خوش فرم شده بود و دکتر هم بهم گفت برم بینیت خوب شده و مشکل تنفسی هم اصلا ندارم خدا را شکر دست دکتر گلم درد نکنه همش دعاش می کنم . ترمه جان من امروزتازه پیامت را دیدم من ساعت 6 مطب بودم نمی دونم شاید همدیگه را دیده باشیم .

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ترانه جان خوب میشی عزیزم دکتر ب یه خانمی که مثل شما تنفسش سخت بود گفت ورم داخل بینیت زیاده بخاطر همینه چون معاینه کرد سوراخ های بینیش باز بود . ارزو میکنم زود تنفست خب بشه و از بینی خوشگلت لذت ببری
مرسی دخترا راستش ورم داخل بینیم زیاده یعنی سوراخای داخل بینیم از شدت ورم از یه ماش هم کوچیکتر با سرم هم روزی ده بار میشورم و با پماد هم چربش میکنم از بس بدخوابی کشیدم خیلی کسل و عصبیم،این ورم لعنتی داخل بینیم کی میره؟!از بس با دهن نفس کشیدم روی کامم آف زده،و گلو درد دارم ،از بس اذیت میشم دیگه شکل بینیم برام مهم نیس
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
مبارکت باشه شادی جان ،امیدوارم روز به روز فرم بینیت قسنگ تر بشه ،دکتر دماغت رو ماساز نداد؟ویزبت بعدیت با دکتر کی هست؟نگفت تا کی چسب بزن؟
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
واسه دکتر پیام فرستادم گفتن یه آمپول بتامتازون عضلانی بزنم،کسی تجربه ایداره؟
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
mary جان بله من دکتر سازگارو گفتم دکتر قابل اعتماد و باسوادی هستن ترانه جون من بتامتازون زدم تنفسم شاید 10-20 درصد بهتر شد. انقدر با دهن نفس کشیدم لبم پوست پوست شده. باید تحمل کرد دیگه چاره ای نیست پریسا جان دوست من اردیبهشت ماه با کوچک زاده عمل کرد خیلی قشنگ شده ولی فوق طبیعی نیست. لاهوتی رم بهتره از لیست دکترات حذف کنی شنیدم خیلی خرابکاره. بقیه رو نمیدونم. 3،4تا دکتر انتخاب کن حتما قبلش برو مطباشون کاراشونو ببین از سایت و اینستا و حرف کسی تصمیم نگیر ترو خدا
سلام دو ستان متاسفانه یه جوی تو جامعه افتاده که امثال منی که تا 28 سالگی عمب نکردیم فک میکنیم از این موج جا موندیم من 4 ماهه عمل کردم با دکتر محمد صادقی 7 میلبون هم هزینه کردم و در صد رضایتم صفره چون کاملا طبیعی می خواستم ولی فانتزی کوچولو برام درست کرده چهره قشنگ و خدادادیمو خراب کردم دماغم قشنگ نبود اما متناسب چهرم بود تو رو خدا چشماتونو وا کنید فقط دارم شب روز گریه می کنم و می گم کاش یک نفر فقط یک نفر می گف عمل نکن هر کسی دماغش قشنگ نباشه به هر حال اجزایی داره که تو صورتش قشنگ باشه هزاران حیف و ای کاش برای من دعا می کنم هیچ کس مثه من نشه اگر واجب و ضروری نیس عمل نکنید
خدایا وفتش نشد هنوز؟ :(
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز