2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162620 بازدید | 66734 پست
شادی جان سلام ...من و شما تو یه روز پیش سجادیان عمل کردیم...من امروز برا کشیدن بخیه میرم مطب ... اگر باشی هم میبینیم... منم هم خندیدم هم حرف زدم ...البته تا روز پنجم بسیار عالی مراقبت کردم... ان شا ا...بینیت خوب میشه
.....be brave , even if you are not,pretend to be

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سارا عزیزم اون موقع که تازه عمل کرده بودی من اینجا خواننده خاموش بودم پیاماتو میخوندم ماشالا دکترت خیلی پیگیرهمثل اینکه به پلیس فتا شکایت کرده بود همه پیاماتو حذف کرده بودن که واسش بد نشه..اینهمه بچه های اینجا از بعضی دکترا گله دارن ولی هیچ دکتری همچین کاری نکرده بود...عزیزم فک کنم بتونی با تغذیه درست و مراقبت اثرات کورتونو از بدنت خارج کنی. زالو درمانی و حجامتم موثره. یه سال صبر کن بینیتم ترمیم میکنی.امیدوارم هیچ وقت هیچ کس از عمل زیبایی پشیمون نشه.. تبلیغات دکترت خیلی زیاده من همیشه عکساشو تو اینستا میدیدم به نظرم چه دکتر دقیق و خوبی میومد!! کلا از دکتری که تبلیغاتش زیاده باید ترسید. راستی به همه موقع بیهوشی کورتون تزریق میکنن؟؟
Samaneh1 پست ها : 6عضویت:1395/4/17 1395/5/24 - 10:46 صبح [گزارش پست نامناسب] [لینک مستقیم] mary جان حرفایی که زدم راجب سازگار بودا خودم با دکتر امین آمالی عمل کردم 7 تومن یعنی راجع به سازگار گفتی؟
واااای دخترا من دقیقا ۵ روزه عمل کردم اما تنفسم اصلا خوب نیست دماغم کیپه و داخلش پر از ورمه،زیر اسپیلنت هم خارش داره جای بخیه های کلوملا هم حالت گزش و درد داره،داخل دماغم هم خیلی خشکه و سوزش داره،همه اونا به کنار آیا این تنفسم خوب میشه ،تو رو خدا کمک کنین دارم دق میکنم همشم با دهن نفس میکشم خسته شدم
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ترانه جان سلام ببین یه سریهاش عادیه ...دکتر بهت گفت سرم بریزی؟ به تنفست کمک میکنه ها.. من با یه سرنک 10 سی سی روزی 10 بار سرم میریختم... الانم میریزم ولی کمتر ... درد هم من زیاد نداشتم ولی خارش زیر گچ نبود راستش
.....be brave , even if you are not,pretend to be
سلام ترانه ، مامان آراد . من هم بیست مرداد عمل کردم . گاهی خارش دارم زیر اسپیلنت و گاهی سوزش و حس تیر کشیدن در جای بخیه . عزیزم داخل بینیت رو با سرنگ به آهستگی شستشو بده و بعد با پمادی که دکتر داده بوسیله گوش پاک کن به آرومی که فقط قسمت سر گوش پاک کن بره داخل بینی ، بینیت رو چرب بکن اون حس خشکی بر طرف میشه . تنفستون هم بهتر میشه انشاالله .
ترانه من الان 11 روزه عمل کردم و تقریبا عادی نفس میکشم ...فقط یه کم صدا داره که اونم رفع میشه.... در مورد خشکی بینی با توجه به جمع ششدن ترشحات تا دو سه هفته عادیه که خشک بشه... سرم بریز ببین چطوره...
.....be brave , even if you are not,pretend to be
بچه ها دیروز بخیه هان کشیدم ..خدا رو شکر همه چی خوبه ..فقط کلی ورم داره بینیم ...و دکتر گفت با توجه به اینکه استخوان کناری رو شکستم 4 ماه طول میکشه ورمت بخوابه...
.....be brave , even if you are not,pretend to be
سلام دوستان من خیلی وقته این تاپیک و بحثاتونو دنبال میکنم و تازه ثبتنام کردم . پریسا 20 ساله هستم . تو فکر عمل بینی هستم بینیم یکم گوشتیه از نظر خودم ولی درکل استخونیه . میخواستم چنتا دکتر فوق طبیعی بهم معرفی کنید راستی بینیم شکسته هم هستش و انحراف داره خودم دکترای زیر مد نظرم هستن لطفا راجبشون نظرتونو بگید مرسی عابدی پور - لاهوتی - قیصری - حامد عباسی - هادی سرمست - سجادیان - کلانتر هرمزی - محمد صادقی - غلامرضا احمدی - سامی - زینلی - ابیانه - کمال کوچک زاده - شیرازی - طاهریان - عامری - بلاجی - نادریان - اکبری - وزین دل بچه ها خواهش عاجزانه دارم نظر بدید چون خیلی وقتم کمه و باید سریعتر عمل کنم :(
سلام دوستان منم قصد دارم عمل کنم کلا زیاد دکتر نرفتم فقط ابیانه و سجادیان رفتم که ابیانه خیلی رکو راست گفت بینیتو عمل نکن ارزش هزینه ای که باید بدی و وقتی که باید بذاری رو نداره ولی سجادیان گفت که بینیت خوب میشه ولی هنوز تصمیم نگرفتم چیکار کنم
فرشته نجاتم عشقم بود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز