2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162504 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام ترانه جونم من پنجشنبه عمل داشتم که به خیر گذشت و انچام شد .شما هم نگران نباش دکتر کارش را بلده من که راضی بودم البته الان ورم دارم .کل صورتم ورم کرده و درد دارم ولی خونریزی و کبودی ندارم مریض های دکترهای دیگه را دیدم که هم خونریزی داشتند هم خیلی کبود شده بودند .هر سوالی داری بپرس من هم از اصفهان رفتم و دیشب برگشتم البته ما با ماشین خودمون رفتیم.
مرسی شادی جان امیدوارم زودتر حالتون خوب بشه و یه بینی پرفکت هم براتون در بیاد منم دیروز به خانم مجیدی زنگ زدم گفتن میتونم بعد کشیدن تامپونا برگردم شهرستان فدات میخواستم ببینم شما بینیتون دقیقا چه شکلی بود چه ایرادهایی داشتین الان چطورین؟؟تنفستون چطوره؟از کی تونستین راحت نفس بکشین، تامپون سخت نبود ؟؟؟ خلاصه یه شرح حال از روز عملتون تا حالا بدین آها یادم رفت توی راه برگشت به اصفهان توی ماشین مشکلی نداشتین؟؟؟
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
سلام دوستان من بینی ام گوشتیه فکر میکنم و دنبال دکتر میگردم+اینکه شاخکهای بینی ام در اثر آلرژی بسیار متورم هست و انحراف هم دارم خیلی خیلی طبیعی که معلوم نباشه عمل کردم نمیخوام و فانتری و اینا هم نمیخوام کجا برم به نظر شما؟
خدایا! من در انتظار خیر و صلاح های غیر منتظره ام که هم اکنون از جانب تو برای من از راه های عالی انجام خواهد شد. آمین!
Taranehجان من بینیم استخونی با پوست نازک در مورد انتخاب دکتر نمیتونم کمکت کنم،دکتر سجادیان از من ۶ گرفتن البته انحراف دارم و پولیپ
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ترانه جان دماغ من نوکش که پوست ضخیم داشت و کج هم بود و انحراف داخلی از نوع شدید بود که من طبیعی می خواستم و سربالا و ...نمی خواستم البته هنوز مشخص نیست چه شکلیه چون ورم دارم ولی به نظر بد نمی یاد.توی زاه برگشت به اصفهان عصر راه افتادیم که افتاب شدید نباشه و خیلی اذیت نشدم .اب اناناس بخر و ببر توی کلینیک همرات باشه روز اول هم تنها از جات بلند نشو و راه برو چون سرگیجه داری .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792