2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162497 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها کسی دکتر جمشیدی میشناسه?همون مطبش توو ولنجکه من امروز ارایچشگاه بودم خانومت بینیش خوب بود خعلی ازین دکتره تعریف کرد گف فامیلامونم عمل کرده خعلی خوب شده نمونم دیدم توو مطبش هووی بودن من فردا خودم میر م مطبش
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
ببخشید با گوشی تایپ کردم چقد غلط املایی شد
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
سارا جان آزمایش خون خیلی مهمه و تمام مشکلات خونی بدن از جمله بارداری،کم خونی و هپاتیت و ایدز و ..خلاصه بیشتر مشکلات رو نشون میده
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
سلام دوستان. من میخوام شهریور عمل کنم. بینی ام غضروفی هستش. منظورم اینه که بالای بینی ام استخونیه، پایینش یکم گوشتی. همه میگن بینی ات خیلی خوبه، ولی تو عکس خیلی بد می افته. ۱سال دیگه هم عروسیمه. تا 10 تومن میتونم هزینه کنم. ممکنه دکتر خوب معرفی کنید. میخوام طبیعی باشه، ولی نه درحدی که اصلا دست نزنه. ممنون
سلام دوستان...من چند سالی هست که تصمیم دارم بینیمو عمل کنم ولی متاسفانه هنوز دکتری که بتونم بهش اطمینان کنم و بینیمو دستش بسپرم پیدا نکردم بینی من از نوع استخونی-گوشتیه،دلم میخواد کوچیک بشه و البته خیلی تابلو نباشه که عملیه خوشحال میشم که از تجربیاتتون استفاده کنم
سلام کتانه و نیلوفر جون چقد خوشحالم از قدیمی های سایت میبینم اینجا.. وااای نیلوفر توهم هنوز مثل من میگردی خواهشا کمکم کنید تو انتخاب دکتر واسه مطب گردی .کجاها برم من بینیم خودش کوتاهه ،ارتفاعش زیاده ،بالاش استخونی مشکلم سرش که گرد قلبمه و سوراخا بزرگ .. اصلا نمیخوام کوتاهتر یا سربالا شه لطفا شما از من بیشتر مطب گردی کردین کمکم کنید کدوم دکترا پینهادممیدین نیمه فانتزی یا طبیعی شیک میخوام
دنبال دکتر خوب واسه جراحی بینی
سلام خانم ها امروز رفتم مطب دکتر دینى فوق تخصص زیبایى وقت نکردم بیشتر از ٢ ٣ تا ببینم ولی خیلییی خوب بود اصلا باورم نمی شد بینی هایی که انقدر پایینش گنده بود انقدر جمع بشه یک خانمی بود وقتی بینیشو دیدم پیش خودم گفتم استخونی بوده ولی وقتی عکس قبل عملش رو بهم نشون داد باورم نمی شد از اون غضروفی های گنده بود شما هم اگه تونستید حتما یک سر برید نظرتونو بهم بگید چون مطب گردی شما بیشتر بوده
دوستان عزیز سلام در مورد دکتر محبی و دکتر مقیمی میتونید راهنماییم کنید؟ با سبک کاراشون آشنایی دارین؟ بینی من نه قوز داره نه انحراف نه مشکل تنفسی! فقط از روبرو یکم پهنه که صرف زیبایی میخوام عملش کنم و به شدت هم حساسم که طبیعی باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792