2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162470 بازدید | 66734 پست
مدلش که زیر گچ هنوز معلوم نمیشه ولی چقد خوب که راضی هستی ولی حتمن باید مطب گردی باشه چون بدون تحقیق نمیشه ریسک کرد چون خود جراحی بینی ریسک هست چرا دیگه باید خودمون این زیسک بیشتر کنیم.شما خوش شانس بودین و بازم میگم خیلی عالیه که راضی هستین
ساغر جان مبارکت باشه گلم امیدوارم روز به روز بهتر و زیباتر بشی شادی جونم دکتر به منم هیچ عکسی نشون نداد ،شما خدای نکرده مشکل تنفسی یا گرفتگی بینی ، پولیپ و سینوزیت و .... ندارین؟؟؟ سی تی اسکن دادین یا نه؟؟
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها من اگه سه شنبه عمل کنم روز جمعه با ماشین میتونم برگردم شهرستان نزدیک 8-9 ساعت راهه تا خونه البته ؟؟؟؟ به نظرتون میتونم برگردم یا تهران بمونم؟؟؟
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
فک کنم بتونی.ولی باید دوباره چند روز بعد برگردی وایه باز گردن اسپلینت و بخیه ها و چسب زدن.چه کاریه واستا همونجا کارات که تمو شد برگرد.البته ۸ ساعتم زیاد.نمیتونی با هواپیما برگردی؟
ترانه جان من هم گرفتگی و انحراف بینی شدید دارم .تمام ازمایش ها و سی تی اسکن هم انجام دادم و دکتر دید و گفت موردی نداره فقط ممکنه الرژیت بیشتر بشه ممکن هم هست نشه . من از اصفهان میرم و پنجشنبه که عمل دارم به یاری خدا شنبه که تامپون ها را در بیاره برمی گردم گفتند موردی نداره و هفته بعدش میرم برای باز کردن گچ . اخه بچه هام را نمی برم برای همین باید برگردم.
شادی جان من یه ماه پیش قرار بود عمل کنم به خاطر سینوزیت عقب افتاد حالا سینوسام بهتر شده سی تی جدید که دادم دکتر گفت پولیپ داری و بهتره دارو بخوری گفتم دکتر حوصله دارو ندارم و اینا خلاصه با دوتا از همکاراش مشورت کرد گفتش که میشه جراحی زیبایی و انحراف انجام بدم منتها تا یه سال بعدش دارو بخورم برا پولیپ اگه خوب نشدم بعدش جراحی اندوسکوپی کنم منم وقت عمل گرفتم ..حالا استرس دارم نکنه پولیپ مشکل ساز شه
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
امیدوارم عمل خوبی داشته باشی شادی راستش احتمالا با هواپیما برم ولی شوهرم و پسرم همرامن من خیلی دل دل میکنم ..واقعا موندم مشکل پیدا میشه یا نه دکتر هم متاسفانه اخلاق بدی داره رک و راست بهت نمیگه مشکل پیش میاد یا نمیاد ..همش میذاره پای خودت منکه تخصص ندارم..اگه بدونم وضعیتم بدتر نمیشه شک نمیکنم و حتما عمل میکنم هرچند الان بجز گرفتگی بینی اونم بعضی وقتا البته، مشکل تنفسی ندارم
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
من بینیم رو سال 86 عمل کردم ولی طرف راست با طرف چپم زمین تا آسمون فرق داره... انگار سمت راست بینیم رو یکی عمل کرده سمت چپ رو یه بنده خدای دیگه . باور کنید هفته اول متوجه این تناقض شدم به دکتر که چه عرض کنم به یوشی جان گفتم گفت بینیت بسیار زیباست. برو بگو نفر بعدی بیاد داخل. و اصلا به حرفم گوش نمیکرد. الان چند سالی هست دنبال ترمیم هستم. نمیدونم پیش کی برم..خواهشا دکتر خوب معرفی کنید چون عمل دوم واقعا ریسکه. ممنون
من میخام انشاالله برج1یا 2سال96بینیمو عمل کن الان ب دخترم شیر میدم نمیتونم،سوالم اینه ک کسی پیشه دکتر علی شهرستانی بینیشو عمل کرده یا ن؟؟؟؟ممنون میشم ج بدین مرسییییی
خدایاااا شکرت بخاطر این دختر نازی ک ب من دادی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792