2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162439 بازدید | 66734 پست
من بینیم استخوانی بود و با دکتر سجادیان عمل کردم و بی نهایت راضیم اون طور نیست که فقط بینی گوشتی رو عمل کنن تبحرشون هم دربینی استخوانی و هم گوشتی هست
شاید باید بهش بگم تنهایی ترسی نداره آدم همیشه تنهایی پا توی دنیا میذاره...
کتانه جون شما با نادریان عملیدی?راضی ای?
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ن بابا هنو دنبال دکترم کتانه جون الان فعلا نظرم روو ابیانه و نادریانه شما دیگه دکتر برا بینی استخونی نمیشناسی
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
نیلوفر منم بینیم استخوونیه البته با دکتر سجادیان برا روز 19 مرداد وقت گرفتم هرچند دکتر گفتن به خاطر پولیپ بینی ممکنه دچار مشکل تنفسی بشم واقعا مستاصلم نمیدونم چکار کنم در حال حاضر مشکل تنفسی شدید ندارم فقط بعضی وقتا سمت راست بینیم که انحراف شدید داره کیپ میشه که با سرم شستشو خوب میشه
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
شادی جان امیدوارم عمل خوبی و عالی داشته باشی شما هم برا من دعا کن ستاره جان دکتر سجادیان بیمارستان عمل نمیکنن ، کلینیک عمل میکنن
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792