2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162515 بازدید | 66734 پست
ترانه جان دماغ من نوکش که پوست ضخیم داشت و کج هم بود و انحراف داخلی از نوع شدید بود که من طبیعی می خواستم و سربالا و ...نمی خواستم البته هنوز مشخص نیست چه شکلیه چون ورم دارم ولی به نظر بد نمی یاد.توی زاه برگشت به اصفهان عصر راه افتادیم که افتاب شدید نباشه و خیلی اذیت نشدم .اب اناناس بخر و ببر توی کلینیک همرات باشه روز اول هم تنها از جات بلند نشو و راه برو چون سرگیجه داری .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام دوستان یه سوال داشتم ایا من با وجود حساسیت فصلی شدیدی که دارم میتونم بینیمو عمل کنم و آیا عمل کوچیک کردن بینی باعث کم شدن حساسیتم میشه یانه؟ کشته منو این حساسیت میگم شاید بینیم انحراف داره البته از بیرون اصلا انحراف نداره..آخه شنیدم انحراف بینی باعث بروز علایم الرژیک میشه!! از دکتر گوش حلق و بینی وقت گرفتم ولی هنوز مونده تا وقتش
سابرینا ودوستای دیگه 🙏🙏🙏🙏 تروخدا بادکتردینی عمل نکنید دوست من چندوقت پیش باهاش عمل کرده یعنی داغون شده قبل عمل هم از دوستم پرسیدم کاردینی چطوره گفت چندوقت پیش یکی زیر دستش مرده ولی من رفتم مطب واز کارهای دکتر دینی خوشم اومده 😁 من هرچی بهش گفتم نرو. به این دکتراعتمادی نیست قبول نکرد. گفت کاراش قشنگه الان دکتردینی اعلاوه براینکه بینی اش را از. سه جا باز کرده اصلا نمیتونه نفس بکشه دلم براش میسوزه
دوستان من دیروز عمل کردم دکتر برام تامپون گذاشتم حالا موقع قورت دادن گوشام کیپ میشه و به پرده شون فشار میاد و ترشحات خونی پشت حلق زیاد دارم آیا اینا طبیعیه بچه ها؟؟
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
سلام ترانه جان مبارکت باشه من هم وفتی تامپون داشتم موقع قورت دادن همین طور بودم ولی بعد که دراوردم خوب شد ولی ترشح خونی نداشتم .امیدوارم زودتر خوب بشی . یک کم مراقبت هاش سخته من هم هنوز قسمت پایین صورتم ورم داره
شادی من امروز تامپونا رو کشیدم تنفسم خوب بود تا اینکه با سرم شستم کلی لخته خون توی بینیم بود که با بدبختی خارجشون کردم،ولی با این حال لازم بینیم کیپه و البته کجه به نظرتون ورمه؟متاسفانه دکتر به پره هام دست نزده و سوراخای دماغم گشاد..شاید چند ماه دیگه ناچار به کوچیک کردن پره هام بشم
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792