2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161904 بازدید | 66734 پست
غلامرضا احمدی و کوچک زاده هم مد نظرم بودن ک برم ولی دیگ فرصت نشد و برگشتم شهر خودم و الان هی دارم خودم قانع میکنم ک بابا فرقی نمیکنه تهران و شهرستان و .. همه دکترا ریسک داره کارشون و از این حرفا بلکم دلم راضی شه با یکی از دکترای اینجا بعملم چون احساس میکنم تفوت چندانی با تهران ندارن
مریم خانم حواستون باشه غلامرضا احمدی با مهدی احمدی فرق داره،مهدی احمدی یه منشی داره که تو سایتها تبلیق میکنه و میگه دکتر احمدی بهترین دکتر ایران، خوبه نگفته جهان همش مینویسه من و جد و آبادم پیشش عمل کردیم،حالا نمیدونم چه رابطه ای با دکتر دارن که انقد تبلیق میکنن Hani از ابیانه مطمعنی،شما تازه چندروز پیش خودتون دربارش پرسیدین،به عکسای سایت هیچ دکتری بسنده نکنید،شاید ابیانه خوب باشه،نمیدونم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آقا محسن بین این دکترا به نظر کتر ابیانه ریسکش کمتره و درصد موفقیت بیشتره بازم باید بریم مطب از نزدیک بیماراشو ببینیم .من به این دلیا ازتون پرسیدم چون که من بینی خیلی طبیعی دوست ندارم میخوام یه کم تغییر کنم ولی شنیدم ابیانه طبیعی عمل میکنه برای همینم به شما پیشنهادش کردم چون شمیدم شما طبیعی میخوای
مارینا و هانی ممنونم از راهنماییتون مارینا شما ماشالا عضو خیلی فعالی هستین یعنی بعد اینهمه تحقیق میگین ابیانه واسه من خوبه؟ با احترام با اجازتون برم پستهای خیلی قبلترتون رو بخونم ببینم یوقت خدایی نکرده تبلیق مبلیق نمیکنین پیش ابیانه نرفتم، تنها نمونه که ازش دیدم همون رفیقمه که گفته دوسال عمل کرده،از روبرو مردونه شده ولی از بقل عین نون بربری بهش قوص داده و صداشم تو دماغیه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز