2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161894 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مریم خانم ممنونم از توضیحاتتون،من سه ماه پیش مطب دکتر عامری هم رفتم،ایشون و منشیشون هردو خوش اخلاق،دوتا آلبوم عکس داره،یه آلبوم نظرات بیماران،با این حال من نتونستم بهشون اعتماد کنم،اولا که مشاوره خیلی کم بود،مثلا گفتم قشنگ بینیمو نگاه کنه چون خواستم انحراف بینیمو بیشتر ببینه ولی یه مقدار سرسری چندتا سوال پرسیدنو گفتن برو عکس بگیر،خودشونم عکس نمیگیرن،تاکید دارن اونجا که خودشون میگن عکس بگیری(احتمالا یه پورسانتم از پول عکسا میگیرن)،همه تو مطب خانوم بودن غیر از بنده،جالبه که سایت دکتر تو گوگل اولین سایت جراحی بینی میاد ولی هرچی میگردم تو سایتهای مختلف کسی نظری درباره ایشون نداده
خانوما اگه فوقشم بینیشون فانتزی بشه با یه آرایش ساده خودشونو خوشگل میکنند ولی آقایون فانتزی عمل کنن خیلی خیلی ضایع میشن،عین اواخواهرا میشن،میدونم دخترام از همچین مردی خوششون نمیاد،من بینیم قوزش خیلی کمه ولی یه انحراف ظاهری داره که باعث شد زاویه سه رخم بد بشه،درکل کمکار محسوب میشه،تنفسم خوبه ولی شانسی نفس میکشم چون حفره های بینیم بعضی موقع ها تنگ میشه،تا الان از بین دکترا کلانتر هرمزی-ابیانه-حسنانی-شارقی انتخاب کردم،کدومشون بهترن مخصوصا برای تنفس؟
آقا محسن به نظر من ابیانه خوبه .بخصوص این که شما طبیعی میخوای وابیانه هم همه کاراش طبیعیه اگر اینستا دارید تو اینستا کارای دکتر ابیانه رو ببینید بهتر میتونید تصمیم بگیرید منم بینیم مثل شما ولی انحراف ندارم
سلام بچه ها بله نونوش جان حتما . داخل مطب سامی نتونستم برم چون منشیش خیلی بد اخلاقه و نذاشت منم زرنگ بازی در آوردم 😉 تو راهرو دم آسانسور وایسادم هر کییسی از در میومد میپردم جلوش سریع تخلیه اطلاعاتیش میکردم 😛
برعکس چیزی ک انتظار داشتم دماغا اصن فانتزی و قوس دار و تیز نبودن طبیعی بودن من ٥ مورد دیدم فقط یه آقا بود ک فانتزی بود ی خانومه بود ده سال پیش عملیده بود و دماغش خیلی طبیعی و شیک بود ب جز اون بقیه ب نظرم تازه پایین بود سر دماغشون و یکم ایراد داشت مثلا ی آقایی ی طرف دماغش ورمش بیشتر بود ٢سال پیش عملیده بود و الان اومده بود پیش دکتر واس این ایرادش ی خانوم دیگ بود وقتی میخندید نوک دماغش تیز و رو به پایین میومد دوست نداشتم اصن و اکثرا مثلثی بودن دماغا در کل کارش بد نبود ولی خداییش برا ١٢ نمارزید و اونجوری ک بعضی ها سامی رو در حد خدا میدونن نبود شاید اگ ٦،٧ ت بود حالا من فکرامو میکردم واس عمل باهاش😉
مطب یحیوی هم دماغا اکثرا دراز و کشیده ی مورد هم عدم تقارن پره دیدم و ٢مورد ناراضی بودن یکی میگفت دماغش چیبندگی داده و بار دوم ک برا ترمیم با دکتر عملیده دماغش بزرگتر شده و عکس قبلش ک نشون داد راست میگفت واقعا یکی دیگشون گفت اینجا عمل نکن دکترای بهتر از اینم با این قیمت هستن(٨) ولی ی مورد طبیعی دیدم خیلی ب صورتش میومد عکس قبلش نشونم داد گوشتی بود ولی خودش ناراضی بود و میگفت سرش بزرگه و استخون بینیش یکم بر آمدگی داشت میخواست سوهان بکشه براش دکتر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز