2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161882 بازدید | 66734 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دکتر فرهنگ: سر دماغا ک جمع شده بود ی حالت تو رفتگی داشت و برا بعضی ها خط عمیق افتاده بود و یه خانومی هم بود که ی ذره بینیش کج بود البته خیلی کم ولی خودش راضی نبود و میخواست با دکتر ترمیم کنه تو اون ٤،٥ تا ک من دیدم کار تمیز و قابل توجهی نبود ای کاش کاراش مث اخلاق خود دکتر ک خیلی با حوصله و دقیق مشاوره داد بود ک من در اون صورت حنما باهاش عمل میکردم
دکتر نادریان : دماغا اکثرا نیمه فانتزی و سربالا و ارتفاع زیاد و پره ها بیشرشون بالا پایین بود کارش کلا متوسط رو به پایین بود تو مشاوره خیلی اخلاقش تو ذوقم خورد مث بازاری ها بر خورد کرد کلی عیب رو دماغ من گذاشت که دکترای دیگ هیچ کدوم به من نگفتن میگفت دماغت پر کار و گوشتیه در حالیکه بقیه همه ب من گفتن غضروفی و من دماغ خودم سر بالا و صافه فقط سرش گرده و آخر هم گفت ١٢ت کمتر هم نمیشه و اگرم برات زیاده ک عمل نمکن ضروری ک نیست
هانی خانم نمیدونم چرا این سایت نقل قول نداره میگه دماغش خیلی استخونی و بزرگ بوده،طبیعی عمل کرده یعنی اون حلقه زیر بینیشو کامل نداده بالا،سوراخای دماغشم از روبرو طابلو نیست،فقط از نیمرخ یذره بلنده بینیش که شاید چون مرد هست ارتفاع سر بینیشو بلند کرده،شایدم چون قبلا خیلی تو آفساید بوده متاسفانه عزیزانی که بینیشونو عمل میکنن بعضی مواقع بدلیل سرزنش نشدن زیاد دربارش حرف نمیزنن،خاله بنده هم چهارسال پیش عمل کردن البته شهرستان که ایشونم تو زمستونا آبریزش شدید بینی پیدا میکنند در صورتیکه قبل از عمل این مشکلو نداشتن،من خودم از ترس همین کیپ شدن بینی حاضرم بیخیال عمل خودم بشم
آقا محسن سخت نگیر .اکثرا مشکل آبربزش بینی رو تو زمستونا دارن. من واقعا موندم پیش کی عمل کنم .بین ابیانه و پوریا افلاکی .میترسم ابیانه خیییییلی طببعی دربیاره جوری که کلا بینیم تغیر نکنه.من خیلی بدون تغیر هم دوست ندارم
آقا محسن فرهنگ از نظر انسانی ب نظر دکتر با وجدان و با اخلاقیه و تو معاینه خیلی دقیق ولی من کاراش نپسندیدم از نطر من تمیز نبود ینی میگفتن طبیعیه ن اینکه معلوم نباشه اتفاقا عملی بودن دماغا معلوم بود سر بالا و فانتزی و .. نکرده بود ولی قسمت سر بینی ی حالت فرو رفته و تو بعضی ها خطای عمیق افتاده بود که من دوست نداشتم ولی حتما مطبش برید شاید برا آقایون این مرضوع خیلی مهم نباشه
من تو چند تا مطبی ک رفتم ب این نتیجه رسیدم ک عمل بینی کلا ی کار ریسکی و ٥٠ ٥٠ همه دکترا هم کار خوب دارن هم بد فقط اگ آدم سبک یه دکتر دوست داشته باشه باید دل ب دریا بزنه و عمل کن یا اگ قدرت ریسک نداره کسی عمل نکنه بهتره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز