هانی خانم نمیدونم چرا این سایت نقل قول نداره

میگه دماغش خیلی استخونی و بزرگ بوده،طبیعی عمل کرده یعنی اون حلقه زیر بینیشو کامل نداده بالا،سوراخای دماغشم از روبرو طابلو نیست،فقط از نیمرخ یذره بلنده بینیش که شاید چون مرد هست ارتفاع سر بینیشو بلند کرده،شایدم چون قبلا خیلی تو آفساید بوده

متاسفانه عزیزانی که بینیشونو عمل میکنن بعضی مواقع بدلیل سرزنش نشدن زیاد دربارش حرف نمیزنن،خاله بنده هم چهارسال پیش عمل کردن البته شهرستان که ایشونم تو زمستونا آبریزش شدید بینی پیدا میکنند در صورتیکه قبل از عمل این مشکلو نداشتن،من خودم از ترس همین کیپ شدن بینی حاضرم بیخیال عمل خودم بشم