2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161876 بازدید | 66734 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دکتر ابیانه کاراش طبیعی و ناراضی نداره اگرم داشته خیلی کم و فانتزی کارنیست ایراد روبرطرف میکنه !!کبودی بعد عمل تقریبا نداره !!قیمتم مناسبه
اگرمیخواهید اندازه تمدن و پیشرفت ملتی را بدانید...به زنان آن ملت بنگرید.....!
Hani یکی از دوستان جدید من دوساله با ابیانه عمل کرده،ظاهر بینیش قشنگ شده ولی آبریزش بینی پیدا کرده،البته چون خوب نمیشناسمش شاید خالی میبنده که دوساله عمل کرده،میگه آبریزش بینی نداشتم ولی اونم شاید داشته و نمیگه در کل شما چندتا از مریضاشو حضوری ببین مخصوصا درباره گرفتگی بینی ازشون بپرس از نظر ظاهر بینیش فوق العادست ولی گرفتگی بینیش منو دو دل کرد
اابیانه :یه کار پرفکت و بی ایراد دیدم که واقعا عالی عمل شده بود و خودش میگفت دماغش غضروفی استخوانی بوده بقیه دماغ ها هنوز ایرادهای داشتن مثلا یکی بود ک هنوز دراز بود و یکی دیگه سر دماغش خوب جمع نشده بود و ی خانوم هم ناراضی بود و رو دماغش از نیم رخ ی غوز داشت و پایین بود البته خودش میگفت دکتر گفته عمل نکن و به اصرار خودش عمل کرده بود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز