2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161867 بازدید | 66734 پست
نانا لا جان متاسفانه تو اومدی من نبودم هرطور شده میخوام عکس قبل و بعد عملت رو ببینم و نمیتونم آدرس اینستامو به خاطر یه سری مسائل امنیتی بذارم اینجا اگه میشه یه درخواست دوستی برام توی نی نی سایت ارسال کن تا شماره همراهم رو برات بنویسم
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سارا جان اگر ب اون وخامتی ک میگی هست شما باید سراغ دکتری باشی ک بهت اطمینان بده اینجا خانمی بودن ک بینیشون کلا افتاده و کج شده بود و خیلی دنبال دکتر گشتن ک ترمیم کنه بینیش رو چون واقعا در شرایطحساسی بود من حتی عکساش رو هم تو اینستا دیدم هم اینجا برای بچه ها گذاشتش ... ایشون با دکتر امیری زاد ترمیم کردن فک کنم از گوششون غضروف برداشته بودن ...
سارا خانم در مورد شکایت از طرفی شما برگه رضایت نامه عملو امضا کردید . از طرف دیگه اگر ایرادهای بینی توسط جراح شما برطرف نشده باشه طبق قانون باید پزشک جوابگو باشه . من تو اخبارا دیدم و خوندم که پزشک خاطی محکوم شده و یک مورد خاطرم هست که دیه گرفته و رفته انگلستان عمل ترمیمشو انجام داده و بینیش درست شده. اگه واقعا شاکی هستی و خانواده و.... همه میگن که خراب کرده دریغ نکن و برو از طریق قانون پیگیر شکایتت بشو . اینم در نظر داشته باش یک وقت هست ما تو عمل بینی به نتیجه مورد نظرمون نمیرسیم اما بینی تا حدی نسبت به قبل اصلاح شده اما ممکنه همه ایرادات در عمل اول برطرف نشه. اگه اینطور باشه حرفت به جایی نمیرسه اما اگه خرابکاری کرده باشه قضیه فرق میکنه.
دکتر سامی
سارا جان راستش من ا ون روز که مطب ابیانه بودم یک مورد ترمیمی دیدم که 7 سال پیش کرج عمل کرده بود و تیغه بینی کج و سوراخهای بینی نامتقارن بود و جای بخیه از بغل هنوز که هنوزه معلوم بود و مثل گوشت اضافه شده بود که ابیانه قبولش کرده بود فقط گفته بود خیبی نباید توقع داشته باشی...
سعیده جان نه هیچ مشکلی ندارم خداروشکر.ولی دیگه خییییییلی طبیعیه.کوچیکترین تغییری نکردم.
مارینا جان:
مبارک باشه. دکتر چه قبل عمل چه بعد عمل همینطوریه.مجمسمه سازم هست و تجربه ی خیلی زیادی تو کارش داره. سارا جان: دکتر باید بینیتو ببینه.اگه ریسکش بالا باشه ممکنه عمل نکنه.ولی نشون دادنش ضرر نداره.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز